UKRATKO O MENI:
JA SAM: jedna cura užasno podla i
ljubomorna...
ZOVU ME: nikako sama dođe, zajebavam se... IN3§k@
U HOROSKOPU SAM:djevica i majmun...
VOLIM: SEBE, gitaru, glazbu i nogomet, i noć i čokoladu, samoću-đast det..
MRZIM:ženski rod,laž, kršenje obećanja..
U ŽIVOTU ĆU: biti na vrhu nebodera i filozofiratsmijeh i zajebavat se..svirat gitaru, biti ono što jesam, napisat par knjiga...
PONOSNA SAM:Na to što sam frik, i što živim na lapovcima..
ZA ME KAŽU:da nisam normalna...
FILMOVI:obožavam horore..
NAJPJESMA: DON´T CRY..
BTW: NIKAD MI SE NEMOJ ZAMJERIT; I NIKAD NEVJEĐAJ ONO ŠTO NAZIVAM SVOJIM; NE UGROŽAVAJ MOJ PONOS; I NE POKUŠAVAJ ME PROMJENIT...
EV MOJ MNS:
inesska92@hotmail.com



O LJUBAVI
*Istinska ljubav obuzima cijelu dušu, a prestaje tek smrću.
*Ljubav je lahor nježnosti i bura strasti.
*Ljubiš li duboko samo jedno biće, činit će ti se i sva ostala dostojna ljubavi.
*Jer, vidiš, sve te više volim svakog dana, svakog jutra, danas više nego jučer, a mnogo manje nego sutra.
*Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo.
*Ne voli stvarno onaj tko ne voli neprekidno.
*Samo se posljednja ljubav žene može usporediti s prvom ljubavi muškarca.
*Da nije žena ni zlato ne bi imalo vrijednosti.
*Ako vas partner ne voli, to nije bitno - ako vi možete voljeti za oboje.
*Više je za žaljenje onaj tko zbog pameti izgubi ljubav, nego onaj tko zbog ljubavi izgubi pamet.
*Ljubavno predbacivanje razrješuje jedino ljubavni čin.
*Žena je ekstrakt svih prirodnih ljepota.
*Kupi psa, jer je to jedini način da za novac dobiješ ljubav.
*Odsutnost je za ljubav isto što i vjetar za vatru, gasi malu, a raspiruje veliku.

AKO ME IKAD BUDEŠ OSTAVIO; OSTAVI ME NA KIŠI DA NE PLAĆEM SAMA...


* Voljeti nekoga, a nebiti s njim , isto je kao biti kažnjen, a nebiti kriv....

*Nisam pila da se napijem, nisam plakala jer me boli.
Pila sam da te zaboravim, a plakala jer te još uvijek volim....

*Ne plači djevojko tvoje ga suze ne bole,
kleknut će pred tobom, tek kad ga druge prestanu da vole.

*Teško je mrziti onoga kome si sve dao.
Teško je krenuti dalje kad si jednom stao.
Teško je proći pokraj nekoga ko ti je bio sve.

*...Kad me budu za tebe , znat ćeš kolko boli o tebi pričat.
Nitko nema pravo nama suditi,
Svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad ti govore, otišla sam zbog tebe,
Nisam mogla podnjeti da te druga ruka zagrli...

* Ako ti večeras u san dođem
i darujem te čistoćom osjećaja
iskrenim osmjehom, i plavom pticom
što je ukradoh nekad davno,Hoćeš li oprostit??

*Htjela sam plakati, ali suza nje bilo,
htjela sam te zvati, al glas nije htio,
Htjela sam ti reći volim te, ali rekla sam
idi molim te...


MOJ KUTAK:
*JA neću biti ničiji slogan jer ja sam nečija pjesma...

*Život je borba u prenesenom značenju, znači ima personifikacije-jednostvano rečeno iluzija...

*Osoba koju ću se ja usudit voljet , je osoba koja će znati dovršiti moje nedovršene misli...

*Čim vidiš osobu možeš zakljućit kakva je...

*Voljeti mene to znaći biti rob, a razumjeti me to znaći da sam ja uspijela...

*JA mogu umrijeti jer sam obavaila sve zadano....

*JA sam onakva kakvom se predstavljam, znači nitko me u potpunosti nezna....

*Volim život jer je nepredvidljiv, volim smrt jer je apsurdna-kao ja.....

*Znam odgovore na gotovo sva pitanaj, ali jedno me jebe u zdrav mozak.....

EVO MALO MOJIH SLIKICA
thumbupbang:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA kao bebač..a baš sam spaljena....rolleyeseek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eh, ja sam tu ova jedina ženska.... i malo sam starija mislim da imam 1 god, a ovo pokraj je moj buraz..,ovaj s autićem..yeswink

Free Image Hosting at www.ImageShack.usburninmadheadbang
E evo mene kao šokica, i u plač izadnju, heh.. mrzim te šokačke obićaje, al su me kao malu mućili, i vidi se...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ev mene i mojih cjenjenih bratića i brata, to je nedavno slikano,, tj za moju krizmu, slika je spaljotina....bangsmokin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i mali Luka, za krizmu, slika mi je presweet...yeswink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ova slika mi je prezakon, ja-dole, taša i veca, sa klišom ispred naše divne škole..HEHEh,, klišo ofkors ima cigaru u ustima..smokinparty


EV NEKIH SLIKA OD MENI POZNATIH LJUDOVA:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nova godina, na kojoj ja nisam bila ,,,,, heh,, i ja sam panj, šta sam propuštala,, tu je većina ljudi s kojima se ja družim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Svi oni druga poza....

ETO TOLKO OD MENE....















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)



Free Music

Free Music



Free Music



A OVOLKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU OD 21.3.2007 ; )))))))))))))Free Website Counters
Free Website Counters


JA & DEČKI:
hm... ja obožavam cijeli muški rod, a mrzim ženski.. heh.. koji sam ja panjheadbang.. i uvijek sam u muškom društvu,, i poprimam neke njihove glavne karakteristike smijehwink.. al, o dečkima kao dečkima .. malo teže.. la obožavam romantične i pomalo umišljene dečke tj. one koje neće biti sa svakom i koji imaju svoj stav i mišljenje i boli ih za tuđa mišljenja , a ipka su na neki naćin anđelćići.. i ja sam filozov. hehkisscoolpuknucusmijeh

KAK SWEET




*LJEPOTA JE MOĆ, A OSMIJEH NJEZIN MAĆ....smijeh

*DA SAM TREBALA BITI DRUGAČIJA, ONDA BI SE I DRUGAČIJA RODILA....smijeh

*AKO IMAŠ STAV ONDA TI JE USPJEH ZAJAMĆEN...

*U MOM KRAJU JE MOJ POČETAK....

*KO NERISKIRA NEMA IZGLEDA DA DOBIJE...

*PRISTOJNOST SAKRIVA MANE....

*IZGUBLJENO JE SAMO ONO ČEGA SE ODREKNEMO...

*ČOVJEK AKO NIJE NAŠAO RAZLOG ZBOG ČEGA BI UMRO NEMA RAZLOGA ŽIVIT...

*JA NEĆU BITI NIĆIJI SLOGAN JER JA SAM NEĆIJA PJESMA....

*NA PROŠLOSTI SE TEMELJI BUDUĆNOST...



EV MALO SLIKICA:



JADNO JE ŠTO ZBOG SVOG UŠLJIVOG ˝PONOSA˝ NEĆU PRIZNAT DA NISAM DOBRO... VALJDA SAM TU NAVIKU STEKLA JER SAM UVIJEK U MUŠKOM DRUŠTVU...




PO REAKCIJI ČOVJEKA SE VIDI DAL JE STVARNO GOTOVO, A VEĆINOM SE TO NEUSUĐUJEMO PITAT, DA TO I POTVRDIMO...JER SE JOŠ UVIJEK NADAMO DA NIJE TAK I NEŽELIMO SE SUOČIT S ISTINOM...





KAKO GOD OKRENEŠ LJUBAV ZAVRŠAVA U SUZAMA...JER LJUBAV JE ONO ŠTO BOLI, A MI TOGA NISMO NI SVJESTNI...- JEDNA MINUTA SREĆE ZA GODINE BOLA...NEISPLATI SE VOLJETI...


BLOGOVI KOJE JA POSJEĆUJEM:smijeh


*Vec@

*Jedna mala opićena

*Zakon dečko

*Maja

*Fića

*Nikica

*An@@@@@@

*Anđeo s greškicom....

*Gogo
*******************


MENI DARGE PJESME:

*Don't cry

If we could see tomorrow
What of your plans
No one can live in sorrow
Ask all your friends
Times that you took in stride
They're back in demand
I was the one who's washing
Blood off your hands


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


I know the things you wanted
They're not what you have
With all the people talkin' it's drivin' you mad
If I was standin' by you how would you feel
Knowing your love's decided
And all love is real


An don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


I thought I could live in your world
As years all went by
With all the voices I've heard
Something has died
And when you're in need of someone
My heart won't deny you
So many seem so lonely
With no one left to cry to baby


An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


*GOOD BY MY LOVER

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

[x2]
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer and when i wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

[x2]
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bare my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.

I ŠEĆER NA KRAJU:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj mali Mucko, inače kunić, uginio je, on, još prošle god...norolleyes
I Stane je kriv, nek se zna...bangheadbangmouthwash
Ma zajebavam se ja....

utorak, 08.05.2007.

OVO ŠTO SAM DANAS SUDIT ĆE ŠTO ĆU BITI SUTRA; NEŽELIM BITI KUKAVICA....

Gledam sve oko sebe.. vidim nasmijana lica..Lijepo su nas ućili.. stisni zube i trpi.. Heh jebiga malo ko se još iskreno smije..Možda još samo djeca.. jer neznaju za relativnost i život.Relativnost- pojam koji ti daje pravo da misliš i doživljavaš drugaćije, pojam zbog kojeg nepoštuješ pravila i naredbe jer smatraš da to nije realno....Život-pojam o kojem kad misliš da sve znaš , neznaš ništa, pojam zbog kojeg bi umro.. a kao 2 glavna su neprijatelja(smrt i život).. e vidite hm.. relativnos.. svako drugačije doživlljava što znaći biti kukavica.. Čisti primjer..Alkohol je čovjekov najgori neprijatelj, a samo kukavice bježe od neprijatelja...... kukavice piju jer se nisu spremne suoćiti s problemom u oći... I onda ti ostaneš zbunjen.. zato vam ja dajem savjet.. gradite sada.. još dok imate život... svoju budućnost..Svoj karakter i osobnost, svoje Ja, budite ono što jeste, radite što želite, ali pazite da nikoga ne povrijedite, budite neko i nešta, živite zbog nečega i zbog toga se borite, umrite zbog koga hoćete i kada oćete, sve poštujte ali nikoga nevolite, sami sebi gradite budućnost, sami budite tvorci svoje sreće..JER SUTRA NEŽELITE BITI KUKAVICE...
btw. neki ljudi mi seru kao zato što malo previše filozofiram i kao da ima treba puno da shvatr, jbg,, nisam aj kriva,, ajd komentirajte i poz....i cmok jednoj CURI....smijehnjamipartybangkissmahwave



| kOmENtArI (65) | PrInTaNjE | aJ cA |