ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

NeMa Tu NiCeG

neam nis tu za napisat osim
onog sto sam napisao ali
sam napisao da neam
nista za napisati ali tu su
ipak neke rijeci...




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 26.03.2008.

Ej ljudi evo post...

hihi...
gledam ove vase komentare...
i ajd ja odlucio napisati novi post...
by the way hvala svima na komentarima...
pa neznam koliko ja materijala imam
za pisati...
dobro aj imam ali nista necu reci...
osim sto sam nabio telefonskog racuna nabio sam i neta
149 kn...
joj pa ja sam mrtav covijek...
malo mi danas bilo dosadno...
pa ja otiso do frenda po filmove...
sve ih pregledao...
i opet dooosadno...
i ja usao u novi dodatni paket...
a jebe mi se...
kad je dosadno...
jel vidite kako se zabava moze kupit novcem...
sta se radi kod vas??
eo ja se dosadjujem...
pisem gluposti...
i sta vi meni govorite imas materijala...
a sta ak nemam...
u jbt vi bolje od mene znate kad na imam materijala...
aj onda cu ja vama dat pass i username pa kad JA nakupim
materijala vi napiste...
moze?!?!?!
e da...
sta okolo svi seru nesta za ivu...
ma nemamo mi nista...
sta ljudi nemogu frendovi ostat...
hmm...
aj moram se za trening ic spremat...
ma moram kurac...
idem spavat...
aj ljudi uzivajte...

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 10| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.