K - o - n - a - č - n - o doma !


DAAAAA! Prošlo more,prošao 7. mjesec...Sve tako brzo. Sada kada pomislim da za manje od mjesec dana počinje škola,zgrožavam se....Svaki dan bi nešto radila samo da ne gubim vrijeme.Nešto bi novo radila,ali ne znam šta. Po cijele dane samo sviram klavijaturu,pjevam,plešem,šećem i razgovaram sa prijateljicom.Mislila sam da ću se nakon mora teže priviknuti na kuću.Nešto bi novo na blogu.Nešto bih promijenila,a kada ne znam što.Sjetiti ću se ja već...Više ne idem nikuda,osim što ću ići spavati kod sestrične. Konačno zasluženi odmor,ha,ha thumbup

Voljela bih da mi se i javite na moj e-mail:
gabriela3@net.hr

Sretno ljudi i uživajte mi!


06.08.2007. u 13:32 /-/ K /-/ Komentari *-*0*-* /-/ P /-/ # /-/ ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Opis bloga?Hmmm,da vidimo...... Ovo su nakupine mojih misli i tako,malo o mom životu...Joj,stvarno ne znam šta da napišem... :-)



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Neki blogovi...

Ostali:
Kika i Ivka
*Đ*o*l*e*
malasmeda15




Neke sitnice o meni :)


Zovem se........E,to neka ostane tajna...

Živim u.........
Jednom malo mjestu u Slavoniji...

Imam godina.........Da vidimo....K'o da 14?E,tak' je.....

Bavim se................
Pjevanjem,sviranjem sintisajzera i glumom....

Slušam.................Evanescence i neke strane pjesme (stalno vrtim iste pjesme)


Inače sam..............Uvijek nasmijana,raspoložena,spremna za zezanciju... =)

Volim.................
Sve što me čini sretnom :)

Ne volim....................(obrnuto od onog gore)

Evanescence - My last breath


hold on to me love
you know i can't stay long
all i wanted to say was i love you and i'm not afraid
can you hear me?
can you feel me in your arms?

holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight

i'll miss the winter
a world of fragile things
look for me in the white forest
hiding in a hollow tree (come find me)
i know you hear me
i can taste it in your tears

holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight

closing your eyes to disappear
you pray your dreams will leave you here
but still you wake and know the truth
no one's there

say goodnight
don't be afraid
calling me calling me as you fade to black