ponedjeljak, 15.05.2006.

brbljava-ja

Odmorila sam ovaj vikend.Jučer sam išla gledati djete kako igra nogomet,volim ga pratiti u svemu i uvijek biti prsutna.Nekad mu to ne paše al boli nas briga mi idemo oba,ali poslije mu bude drago...nesmijemo se derati,moramo biti dobri navijači,to mi pada teško al jebiga...
Uživam ga gledati kako trči za loptom,trudi se ali jebote što poludim kad ga neko udari u nogu,uvijek mu govorim nemoj sine biti grub i nikad nemoj stati u živi zid,aj to i negledam,aj ako ga udari lopta...a on samo zna reći"daj mama molim te".,gledam ga ,visok,ajme koliki je a ja malena,pa na tatu je sva sreća...ima samo mamine oči,aj barem nešto...sva sreća pa nema ni moj karakter,miran a bogami i riječi iz njega moraš izvlačiti,eto vidite samo ja lajava,haha,blago meni barem uvijek mogu pričati a oni slušaju,i na kraju samo pitaju" si gotova".Jedna moja amica ima muža ajme što taj melje,jebote da smo ja i on muž mi bi se tukli za riječ,ona nekad popizdi kaže puna joj glava,al eto mi smo suprotnosti u svemu pa tako i u pričanju,ali danas me malo iznenadio...bili smo u mercatoru,išli kupiti malo mesa,zgodan mlad mesar...kad smo završili sa kupovinom idemo prema kasi,amoj dragi će ti "kako ti je gledao mali sise",koji mali sad,pravim se luda,,je je vidio sam ".ma nije gledao mi je oči,to se njemu učinilo...onda ja da ja malom morem biti mama i te fore,ma gledao dečko oči,možda mu je maja fina itd...a on će meni,,jebote a od kad su ti oči tako skroz dole,daj ajde vidila si i ti da te gleda" pa nek gleda ima oči za gledanje,ma nisam vam ja sad neki komad ženske nemojte krivo shvatit ali jebiga mali je gledao,utegla se ja,pa šta meni godi ako netko baci još pogled...ma nije on ljubomoran,,malčice ali eto meni je čudno da on nešto komentira...obično šuti i prati...nekad bubne
jer uglavnom KAO ništa ne primjećuje al danas je primjetio,eto popizdio i on...udarilo i njemu sunce u glavu
ma on je moje sunce koje sija uvijek,danu i noću...
šaljem vam pozdrav,umorna sam jakooooooo

- 19:46 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje se opušta jednaa

ovdje želim ja uživati

ako me netko čita super
ako netko uživa dok me čita super
ali ja nisam tu da nekog zadivim ja sam tu samo zbog sebe
ali volim se družiti i biće mi drago ako netko dođe
dobro došli!!!!!!!!!!!!!!

rado čitam,ima ih puno ali ove redovito

sexi žena
razvod braka
trill
hoću razvod
mama44
ponovno-rođena
wanda
rudarka
mama2