subota, 13.05.2006.

da se javim...

Danas sam slobodna,malo duže sam spavala,pa u grad...ajme ludnica ,u Puli vam je ludnica ujutro ali svaki dan i radni ada vam ne pričam subotom....Ali vjerovatno je svugdje tako.
Danas sam mislila kupiti nešto za sebe,nebi jako svečano a da nije baš za svaki dan,znam glupo zvuči...ma ja s volim srediti ali nisam onaj tip koji nosi suknje,volim uvijek traperice i nosim uske maje,ali sad mi treba nešto za feštu,ajme šta sam robe danas probala...mislim ovaj put kupiti suknju...neznam u koliko dućana sam bila danas,a moj dragi samnom...ma kako taj čovjek ima strpljenja,on meni daje savjete i uopće se nije bunio i rekao da mu je pun kurac šetnje kao što bi ja njemu rekla...on kad kupuje i ja idem s njim ali ja brojim,meljem ko prazan mlinac aon danas nije ni a rekao,ma kažem vam čovjek smiren ,strpljiv i uvijek raspoložen za sve .....ma biće on nagrađen za to,cijeli dan smo proveli skupa,šetnja,pa piza,ma milina...volim kad imamo dan za sebe
Naše dijete neće s nama nigdje,uvijek smo sami,i sad smo sami i zato ću ja završiti pisati i idem fino kod mog dragog da radim nešto konkretno...mogli bi da...šta??....zna se....ahhhh
puno vas pozdravljam,hvala vam što me čitate,nepišem ja ništa zanimljvo i zabavno ali vi ste super i puno mi znači što mi osobe koje su meni drage dođu i podijele samnom svoje razmišljanje,i što mi daju i neki savjet...
divni ste drago mi je što postojite i totalno bi popizdila da ne dođem da se javim...

- 20:50 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje se opušta jednaa

ovdje želim ja uživati

ako me netko čita super
ako netko uživa dok me čita super
ali ja nisam tu da nekog zadivim ja sam tu samo zbog sebe
ali volim se družiti i biće mi drago ako netko dođe
dobro došli!!!!!!!!!!!!!!

rado čitam,ima ih puno ali ove redovito

sexi žena
razvod braka
trill
hoću razvod
mama44
ponovno-rođena
wanda
rudarka
mama2