ponedjeljak, 01.05.2006.

1.maj

praznik rada,šta i nama neradnicima???
Krasan dan,sunčan ma baš se moralo izaći van.Mi smo odlučili poslije ručka za POREČ.
u Poreču ludnica uvijek,što talijana ,što slovenaca za ovo doba godine jako puno,
muzika,klopa,čak se i plesalo,ma kako bi ja plesala ali ovaj Moj neće uvijek plesati,
a tek tako vani,a dan,a puno ljudi ajme što je taj čovjek sramežljiv a ja bi uvijek,svugdje i bilo kako....
on je onako povučen tip,moram ga stalno moliti ali danas nije ni molba upalila...neće
aj dobro barem smo šetali,onako uz more,gore šumica ma milina...
ma pojeli mi i srdele,ja ih obožavam,još i đžaba
moj SIN šetao dalje od nas,kao da ga je sram s roditeljima šetati,a u toj nekoj fazi je pa mu opraštamo sve...ma samo da mi je znati dokle će to trajati,to durenje,ma je imao veliki nos jer nije htio s nama,
e ideš ,ma možeš jednom i ti nama udovoljiti,pa mi tebi stalno udovoljavamo,a on danas pravi mrgud...
eto poslije ga je prošlo,ali prvo se moramo malo duuriti i mrko gledati...
Ja sam se čak i umorila od te šetnje,a još je mala htjela i plesati...
POREČ je prekrasan grad,uvijek s guštom obilazim stari dio grada,a nemoram vam reći kako je skup...ma bezobrazno skup..svejedno ja sam danas bila turista ,ma da ovaj MOJ se smije jer svi mi se obraćaju na talijanski,misle crnka pa talijanka,idemo kupiti sladoled opet oni na talijanski,i priča on,lomi jezik a ja naručim na hrvatski,gleda on ...ma jebi se mislim se ja,daj sladoled i šuti već jednom...
Mislim da ću ubrzo početi raditi a ne glumiti turistu,aj biće meni
ali nema veze ja sam se danas izguštirala jedino mi žao da nisam barem dva plesa otancala
ma znam ja da će biti večeras plesaaaaa.....nadam se....







- 21:05 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje se opušta jednaa

ovdje želim ja uživati

ako me netko čita super
ako netko uživa dok me čita super
ali ja nisam tu da nekog zadivim ja sam tu samo zbog sebe
ali volim se družiti i biće mi drago ako netko dođe
dobro došli!!!!!!!!!!!!!!

rado čitam,ima ih puno ali ove redovito

sexi žena
razvod braka
trill
hoću razvod
mama44
ponovno-rođena
wanda
rudarka
mama2