nedjelja, 30.04.2006.

još mi se isplati...

jučer sam bila u Trstu,ja sam od onih koja još ide preko grane kupovati
meni se još isplati ići ,bez obzira na getro,plodine,mercator itd
kad usporedim cijene i te kako mi se isplati,
neki kažu da sad imamo getro pa je jeftinije,
meni nije daleko ,možda nekih 1.30 min
kupujmo hrvatsko,ma kupujmo mi šta možemo
sebi priuštiti,ma krcaš svega,sve se isplati i sve ti treba...
na granici sve ok,nitko te ništa ne pita.a navalili talijani i slovenci za istru
ajme 1 sat smo čekali u koloni...
oni idu na produženi vikend,blago njima sve si mogu priuštiti
a mi idemo da što više toga kupimo i da prođemo šta jeftinije
a danas gužva u mercatoru,ludnica sami slovenci
i baš sam usporedila cijene,npr jedna nutela u mercatoru je 40 kuna,ja sam dala za nju 20
ima uglavnom sve je duplo skuplje nego preko
isti proizvod a dupla cijena,ma i slovenci idu u italiju kupovati hranu,a oni su u malo boljoj situaciji nego mi,oni kupuju i vodu tamo,SVE,ma baš sam malo i provirila u njihove košare.
ma danas treba kupovati šta možeš i gdje možeš
ja još uvijek mogu ,ali ipak idem gdje mi se isplati


a sad nešto u kratko
čula sam kad se probudio,meni se tako spavalo još
mmmmmmm...probudio me miris kave
donio mi je dragi doručak i kavu u krevet
umjesto ja njemu,jer on radi i diže se rano svako jutro
on mene budi i tako mi je slatko sve pripremio,
on to često radi,poseban i pažljiv,nježan i drag
a ja bi još bila spavala,ali....
eto neću više u detalje
sve je bilo mmmmmmm....jako dobro


- 14:01 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje se opušta jednaa

ovdje želim ja uživati

ako me netko čita super
ako netko uživa dok me čita super
ali ja nisam tu da nekog zadivim ja sam tu samo zbog sebe
ali volim se družiti i biće mi drago ako netko dođe
dobro došli!!!!!!!!!!!!!!

rado čitam,ima ih puno ali ove redovito

sexi žena
razvod braka
trill
hoću razvod
mama44
ponovno-rođena
wanda
rudarka
mama2