četvrtak, 20.04.2006.

ja i moj san

Ajme cijeli dan me boli tikva,ali počelo je sve sinoć.
legnem u krevet i čekam san,ali ja volim malo i pričati i počnem ja bla bla bla,pričam kao navijena
kome ,jebote kad ovaj moj već hrče,ma kad prije.
Ušuti ja,zijevam do bola zabole me usta od zijevanja,oči od žmirkanja.čekam san.
ma tko čeka taj dočeka
sad će on.sannnnnnn ,ahhh još ga nema.poludiću!!!
.Naravno počne neka nervoza ma jebem ti san i gle ovo moje čudo u krevetu još jače hrče,ja ljubomorna na to njegovo hrkanje i lupim ja njega...
,,hej,čuješ ja nemogu zaspati"
,,ni ja"
,,kako ni ti a hrčeš jebote sve u 16"
,,ajde daj smiri se i zaspaćeš"
u jebote što mi je pomogao,nije se ni okrenuo već je počeo piliti...
uvijek mi kaže da ja previše mislim i da zato nemogu zaspati,on čim spusti glavu kao beba spava...
nekad stvarno budem zločesta pa ga budim, uvijam se oko njega kao mačka ,hej i upali nekad.ne zažali što se probudi ali sinoć nisam htjela,ma tako je slatko spavao...ma mislim se gle kako hrče i to mi možda smeta,lupim ga malo ,malo se stišao...kako može tako hrkati dok se ja mučim.
kad je pun mjesec onda je on kriv,kad imam pms eh to je to ma šta mi je sinoć bilo...
ma rđavom kurcu svaka dlaka smeta pa tako i meni,smeta hrkanje,smeta sat.
neznam kad sam zaspala samo znam da me danas rastura glava cijeli dan.

a nadam se da će taj san večeras biti fer pa me neće zajebavati
ma ja sam zbog njega danas cijeli dan u kurcu
biće bolje
jednog dana...

- 20:17 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje se opušta jednaa

ovdje želim ja uživati

ako me netko čita super
ako netko uživa dok me čita super
ali ja nisam tu da nekog zadivim ja sam tu samo zbog sebe
ali volim se družiti i biće mi drago ako netko dođe
dobro došli!!!!!!!!!!!!!!

rado čitam,ima ih puno ali ove redovito

sexi žena
razvod braka
trill
hoću razvod
mama44
ponovno-rođena
wanda
rudarka
mama2