< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


http://lollypopdesign.blog.hr

stvarcice..



kolko vas ima...brijem uvijek maloo

who's online

brojac posjetioca :)
Free Website Counter
Free Website Counter

Najčešće posjećujem...

Ozzie
Moja jedina i jedinstvena Doka!!
Dirty Angel
Tamy
Petra
Daniel

jaaa!!

zovem se iva
zivim u karlovcu
imam 12 godina
idem u sedmi razred
slusam hip hop uglavnom...
bavim se kickboxingom...
frendice su mi (naj)ozzie,,kety,petra,jelena,carica
frendovi:bila,krnja,bruc,daniel....
ljubav:paaa.....imam nekoga...
volim:decke,frenodve,seku,mamu i tatu,jednog decka pogotovocerek
pizzu i to to...
ne volim:bahatost,laganje,kad se na msn prijavljuju svake 1 min,kad se kradu moje ideje(zna se na koga mislim)
zivcira me:elena...uopce se ne uklapa u nas razred!!tako misle gotovo svi!!!ne sam ja!!!i
i ako vas kaj zanima o meni pitajte i ja napisem u boxu!!!
ajde sad pusathumbup


music

Boomp3.com


Boomp3.com

Jizzy-Zivotidedalj...

subota, 27.09.2008.

hej!!

ovo je zadnje javljanje....radim si fejs pa ovu vise necu vodit neda mi se....mozda se javim pokoji put zapisat cu si lozinku i mor ime tak da ne zaboravim!!!!hvala svima koji su me na ovom blogu komali!!!!pusa!!!

- - 14:45 - DaJ To!! (1) - PrInTaJ BeJbe!!! -

subota, 06.09.2008.

alo...dosla ja:)

ej ljudi!!dosla sam ja napokon... pa otkud da pocnem?! ljeto...
ahhh......bilo je preeeeeeeeeejeeebeno...uzivala sam svaki dan... najbolje mi je bilo na danima piva!!hehe....i tako... uglavnom skola vec traje....vec imam test iz matematike u pon i ut...al staro gradivo pa onda....joj stvarno va zelim svasta rec al bolje je da sutim jer znam jednu osobu koja bi me ubila ;)...
uglavnom opet cu pocet pisati postove...nije mi se dalo preko ljeta jer nisam stigla..buran zivot..lol..napisat cu vam za koji dan nesto vise...ponovni uvod...
ajde pusa!!!

- - 08:51 - DaJ To!! (27) - PrInTaJ BeJbe!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.