< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


http://lollypopdesign.blog.hr

stvarcice..



kolko vas ima...brijem uvijek maloo

who's online

brojac posjetioca :)
Free Website Counter
Free Website Counter

Najčešće posjećujem...

Ozzie
Moja jedina i jedinstvena Doka!!
Dirty Angel
Tamy
Petra
Daniel

jaaa!!

zovem se iva
zivim u karlovcu
imam 12 godina
idem u sedmi razred
slusam hip hop uglavnom...
bavim se kickboxingom...
frendice su mi (naj)ozzie,,kety,petra,jelena,carica
frendovi:bila,krnja,bruc,daniel....
ljubav:paaa.....imam nekoga...
volim:decke,frenodve,seku,mamu i tatu,jednog decka pogotovocerek
pizzu i to to...
ne volim:bahatost,laganje,kad se na msn prijavljuju svake 1 min,kad se kradu moje ideje(zna se na koga mislim)
zivcira me:elena...uopce se ne uklapa u nas razred!!tako misle gotovo svi!!!ne sam ja!!!i
i ako vas kaj zanima o meni pitajte i ja napisem u boxu!!!
ajde sad pusathumbup


music

Boomp3.com


Boomp3.com

Jizzy-Zivotidedalj...

subota, 10.05.2008.

Opet rodendan!!!

Moram vam priznati da sam malo umorna od svih tih rodendana!!!!ali ok je...zubo
ev danas rodendan slavi jasmina(jasminka)...idemo ga slavit u grad i tako...bit ce ludilosmokinthumbup
sam steta je sto doris nejde!!!!crycry
al ok nju vodim ja u grad sljedecu subotu....

evoNina(ninočka) je otvorila blog!!!!jupi!!!to nako mojeg nagovora!!!heheh
kod mene nema posebno nis novoga...osim da sam razgovarala s robijem..wavemislim da smo si sad opet okthumbup!!!
i dalje me zivciraju isti LJUDI(COVJEK)...
doznala sam nes o bivsem sta nisam imala pojmarofllol
al ok............evo ovo je bilo brzo javljanje!!!


P.S.OBAVEZNO PROCITAJTE OVO!!!!!!ZELITE LI DA PISEM SAMO O TOME STA MI SE DOGADA ILI DA DODAM JOS NES DA STAVIM NEKE SLIKICE ILI TAKO!!!!????JAVITE MI U KOMENTARIMA!!!!FALA cool
POZZwavemah

- - 10:12 - DaJ To!! (32) - PrInTaJ BeJbe!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.