Bore ja te jos uvijek volim

opet stafeta...

eto ljudi,nisam vam davno pisala,vjerovatno ste mislili da san vas zaboravila,al niste vi te srece,hehezubo uglavnom,ja san vam zaboravila svoj nick na blogu, pa van nisan mogla pisat,al sjetih se ja!!yes i tako... nema vam u mom zivotu nista novo,osim da sam sa mojom mateicom napravila blog, morate ga pogledat, adresa je: 1klude.blog.hr....i kommajte usput..heheyes I tako... nemam vam bas neke inspiracije..a stas... uglavvnom,bila san se nesto posvađala sa vlatkom,al sad je sve ok..i tako...ajme ljudi,moran van nesto priznat...sviđaju mi se par likova...aaahhh...al jebes to,kad neman sanse kod njihnocry....kmeee...al nema veze,glavno je da ja bacan udicu ( da udicu,PARANGALU) hehe,eto posto nemam bas puno inspiracije, evo vam stafeta...koju san dobila od moje ive...

1. Pravo ime- Petra

2.Nick na mom blogu- kill em' all

3.Rođena- 16.8.1992

4.Horoskopski znak- Lav

5.Rodni grad- Split

6.Vjerujem- U Boga...

7.Nacionalnost- Hrvatica

8.Roditelji- Boze sacuvaj

9.Voliš li ih- mamu da....a tatu..e o tome se da razmisljat

10.Braća/sestre- jedan brat

11.Voliš li mjesto u kojem živiš- volin

12.Gdje bi se preselila da ostaneš cijeli život- u San Francisco,tamo zivi Metallica,wee

13.Boja očiju- zelene

14.Težina- 47kg

15.Visina- 165...

16.U koju školu ideš- Turisticko-ugostiteljsku

17.Tetovaža- neam

18.Imaš li piercing- nean

19.Što bi željela biti u životu- turisticki vodic...

20.Kakav ti je život- a kakav ce bit,jbt...los...ma dobar je...

21.Osobni stavovi- zivi za sebe i Boga

22.Sretan broj- neman,al drag mi je 7

23.Interesovanje- pisen pisme...ako san pogodila pitanje

24.Dobra strana tvog karaktera- znan volit ljude...volin pomagat i oprastat
25.Loša- naivna,glupa,tupa,neupotrebljiva...

26.Sreća... u ljubavi- nemam je,nit san je imala niti cu je imat

27.Misliš da si- mentalno i psihicki nestabilna

28.Koliko je sati- 17.17

29.Koji je datum- 16. 03

30.Kakvo je vrijeme- normalno

31.Najdraži dan u tjednu- Subota

32.Najdraža glazba- Rock/metal

33.Pjevač- jedan jedini JAMES HETFIELD

34.Bend- METALLICA

35.Pisma- One,Desposable heroes
36.Naj koncert- neman pojma,davno nisan bila na nekom

37.Glumac- sta ja znan...

38.Manga- molin?!?!

39.Film- titanic,prljavi ples 1,djevojka za milijun dolara i Some kind of monster

40.Tv serija- Dadilja

41.Kazališna predstava- brahaha...jako smjesno

42.Režiser- neman pojma...nisan upucena

43.Želiš biti slavna- možda

44.Bi li željela biti glumica- ne

45.A pjevačica- možda

46.Omiljene boje- Crna,crvena

47.Cvijet- crvena ruza

48.Hrana- a jbt...sta ja znan

49.Piće- sve gazirano i oni vocni,i voda

50.Slastica-sladoled

51.Voće- jabuka,jagoda

52.Najgora hrana- ajmeee..neman pojma

53.Najgore piće- sve alkoholno

54.Najgori pjevač- one krave iz srbije

55.Najgori bend- sasa tin i kedzo
.
56.Najgori glumac- ....neman pojma

57.Najgora glumica- neman pojma

58.Najgori film- ajme....neznan

59.Najbolja knjiga- ...And justice for all,istina o bendu
60.Piješ li alkohol- ne

61.Pušiš li cigarete- ne

62.Droga- NE

63.Omiljena odjeća- normalno

64.Misliš li za sebe da si lijepa- Ne!!!

65.Koje jezike govoriš- Hrvatski, Engleski,mallo talijanski

66.Zaljubljena- valjda..neznan..

67.Imaš dečka/ curu- ne..zasadno

68.Kako izgleda-NEMAN GA

69.Jeli sa bloga (nick)- NE

70.Kada si se prvi put poljubila- u 5.raz

71.Kako je bilo- a ono...ok

72.Kad je bio tvoj prvi seks- ....o bolesti

73.Kako je bilo- o bolesti...

74.Msn- met@hetfield.com

75.Imaš li nešto protiv gej populacije- da,triba ih sve poubijat

76.Tvoje najlijepše iskustvo- ajme neznan

77.Najgore- kad san se razocarala u sve ljude na ovon jebenom svitu

78.Kad si bila najsretnija- teško je reć...kad san bila 2.put sa denom
79.Što te čini sretnom- veza...zagrljaj,ljubav,prijatelji...

80.Što te čini nesretnom- a svasta

81.S kim bi ostala na pustom otoku-khm...khm...necemo otkrivat
82.Imaš li tajni- iman..

83.Da možeš biti nevidljiva na jedan sat, bila bi- nevidljiva. dddd

84.S kim bi željela zapeti u liftu- khm-khm,necemo otkrivat

85.Imaš li idola-daaa

86.Koju životinju voliš- psa

87.Što trenutno najviše želiš- moje frendice

88.Tvoj sljedeći cilj- nac momka

89.Imenuj tri zrtve za ovo ispunit: matea,vlatka,marina miljakthumbupmah

16.03.2008. u 17:01 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ma sve sta mi padne na pamet

NESTO O MENI

ime: Petra
prezime: Martinović
skola i razred: TURISTICKO UGOSTITELJSKA,1.K
skola koju sam pohađala: TIN UJEVIĆ
hobi: pisanje srcedrapajucih pjesama
ljubav: slobodna kao pticayes
sta volim:frendove,dobre ljude,moju mateicu i marinu,1.k, metal,rock...cerek
sta nevolim:zloceste ljude,lazljive i pokvarene i DVOLICNE
virujen u:Boga,i zivot vjecniyes
u sta nevirujen:u demone,i ta sranja...glupost
moj msn: met@hetfield.com

nesto o mojim najfrendovima

ivana-moja mala veselica...uvik spremna na zajebanciju,uvik spremna te nasmijat,ludilo od zenske
vlatka-na neko vrijeme je vise nije bilo, al sad kad se vratila,jos je bolje nego prije! a meni je drago da sam uz nju

sta slusam

Metallica
Guns'n'roses
Motorhead
Sonata arctica pomalo
The clash pomalo....