Bore ja te jos uvijek volim

ej ljudi...

kako ste mi??
nadam ste da ste mi dobro...jer ja sam grozno....cry..sto se tice mog prijatelja,dobro je....cak ide u skolu(iako je prerano,al nema veze)... kao sta vididte u boxu "o meni" slobodna san,sto znaci da san prekinila sa momkom,dada....ma ne muci me to toliko...al neman pojma....sve mi ide na zivce, bice cu dobit pmsrofl...nadam se da necu...lol.... al eto...inace je sve lose....hehe...al nema veze...zivi se.....ide se dalje,dok vise nemos dalje...heh... i tako,al eto,nisan samo ja lose,vidin da je i mnogim drugim ljudima tesko.... pa ja pokusavam suzdrzat suze,navucem umjetni smjesak i idem dalje.... i tako.... e i zaboravih vam rec da idem na drzavno natjecanje u varaždin 3 dana iz vjeronauka,i virujte mi,nije niti malo lako,da samo vidite koju skriptetinu moran naucit,jooojrofl...al bar iden ca odavde,pa makar i na 3 dana,sve je to dobro...smijeh...i tak....eto,nemam vise inspiracije....ljudi drzite mi se... prijatelju nadam se da ces bit ka prije....nikola drz se,naci ces ti neku koja ce te cjenit onoliko koliko ti zasluzujes!pozz ljudi

08.03.2008. u 13:41 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ma sve sta mi padne na pamet

NESTO O MENI

ime: Petra
prezime: Martinović
skola i razred: TURISTICKO UGOSTITELJSKA,1.K
skola koju sam pohađala: TIN UJEVIĆ
hobi: pisanje srcedrapajucih pjesama
ljubav: slobodna kao pticayes
sta volim:frendove,dobre ljude,moju mateicu i marinu,1.k, metal,rock...cerek
sta nevolim:zloceste ljude,lazljive i pokvarene i DVOLICNE
virujen u:Boga,i zivot vjecniyes
u sta nevirujen:u demone,i ta sranja...glupost
moj msn: met@hetfield.com

nesto o mojim najfrendovima

ivana-moja mala veselica...uvik spremna na zajebanciju,uvik spremna te nasmijat,ludilo od zenske
vlatka-na neko vrijeme je vise nije bilo, al sad kad se vratila,jos je bolje nego prije! a meni je drago da sam uz nju

sta slusam

Metallica
Guns'n'roses
Motorhead
Sonata arctica pomalo
The clash pomalo....