< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Mi smo dvije prijateljice, jedinice, koje su toliko slične, a toliko različite. Uživajte u našim postovima... Vole vas D&K...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Njih volimo čitati:

splićanka, buduća ekonomistica i prekrasna osoba i like her:))

žljidi i muki

karmen i sanja

domoa

her shit... ma nisu....

sexy girl

jedan cvjetak


za ljubitelje tree hilla

tija

frenky:))

ivona:))





Free Web Counter

hit Counter

od 21. 04. 2006.

icq number:

190-863-638

MSN:

od Kike:
dillema_46@hotmail.com

od plavooke:
plavooka99@hotmail.com

javite se...








Number of online users in last 3 minutes















ovakvo je vrijeme u našem Zagrebu:
The WeatherPixie

Nije poraz pasti već ne pokušati se dići.

Idealan muž je čovjek koji ne pije, koji se ne kocka, ne okreće se za drugim ženama, ne prepire se i - nema ga.
Dietrich

Bog je stvorio žene samo da bi ukrotio muškarce.
Voltaire

Kad su oči žene zamagljene suzama, onda je muškarac taj koji ne vidi jasno.Tournier

Treba se oženiti takvom ženom koju bismo uzeli za prijatelja da je muškarac.
Joubert

Pravi muškarac želi dvije stvari: opasnost i igru. Zato želi ženu kao najopasniju igračku.

Kakve veze ima koliko imate? Ono što nemate vrijedi puno više!
Seneka Stariji

Suprotno uobičajenom mišljenju, ne smatram da su prijatelji ljudi koje najviše volite, nego jednostavno oni koji su stigli prvi!
Peter Ustinov

Tračanje je umijeće da se ništa ne kaže na takav način da gotovo ništa ne ostane nedorečeno!
Walter Winchell


Evo i jedne pjesmice za sve sa slomljenim srcima
Gotta change my answering machine
Now that I'm alone
Cuz right now it says that we
Can't come to the phone
And I know it makes no sense
Cuz you walked out the door
But it's the only way I hear your voice anymore
(it's ridiculous)
It's been months
And for some reason I just
(can't get over us)
And I'm stronger than this
(enough is enough)
No more walkin round
With my head down
I'm so over being blue
Cryin over you

And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?


Tony Cetinski ( I like him )

Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Bože moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Ref.
Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega što su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plašim se
sto u meni vidiš ti
a onda me umire
oči pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' će me
ritam tvojih koraka

Ref. 2x


Znaj da bit' ću tu

Mozda nisam znao
uvijek istom mjerom vratiti
zato otvaram ti srce kao pismo
neću nista skrivati

Pročitaj me do zadnje strane ti
i znat' ces da si najbolje do sada
sto su prsti dotakli

Ti si kao zrno soli
tvoja ljubav njezno boli
nadji sreću u mom oku
kao more duboku

Ref.
I znaj da bit' ću tu
i kad navrati nam tuga
ti u meni nadji snagu
prijatelja, vjernog druga

I znaj da bit' ću tu
da ti dobro dobrim vratim
i na vrhu i na dnu
da osmijehom te pratim

I mozda nisam znao uvijek
prave riječi birati
ali nizašto na svijetu
tebe ne bi', ne bi' htio mijenjati

Ti si kao zrno soli
tvoja ljubav njezno boli
nadji sreću u mom oku
kao more duboku

Ref. 2x


Prava ljubav

Nad mojom dušom stoji tišina,
a sunce pada s neba, s visina.
Dolazi jesen, diše slatko,
da barem život ne traje kratko!

Spasit sam htio srce što tuče,
al´ kako ti reći kad ponos me vuče
- da si bila prava ljubav, sve što želim u životu,
ja sam imao sa tobom sve što vrijedi, svu ljepotu
- sve što vrijedi, svu ljepotu.

Ti si bila čežnja moja, slatka ptica što se gnijezdi,
al´ mi narav nije dala da te ljubim život cijeli
- da te ljubim život cijeli.

Bili smo sretni, sretni od smijeha,
od pogleda dugih, od uzdaha sjetnih
al´ došla je jesen što diše se slatko,
da barem život ne traje kratko!


Gibonni

Zlatne godine

Noć bez zvijezda
gradovi bez imena i moja sjećanja
tragovi kočenja
na cestama sto vode do neba

A bio sam na kraju svijeta sam
bez tebe korak do dna
sam protiv svih na kraju vremena
a gdje si ostala ti

Ref.
Zlatne godine i duge sjene
pomoli se za naše vrijeme
jednu svijecu ljubavi
zapali za mene

Hladna kiša moje noci
umiva tvojim suzama
nije zivot posuo sa ruzama
sva moja sjecanja


Crvena jabuka & Kemal Monteno

Nekako s proljeća

Nekako s proljeća
uvijek meni doluta
neka čeznja tamna
tiha mudrost davna

Spuštam ja stare kofere
na perone sudbine
to je miris zrelih godina
moj kaput, baš je težak, najdraža

Nekako s proljeća
ja se sjetim starih drugova
probude se u meni
svi derneci pijani

Tad nosim stare cipele
one znaju moje ulice
to je boja, crnoponoćna
moji koraci, baš su teški, najdraža

Ref.
I opet taj osjećaj samoće
kad neće nikog mene krene i hoće
i opet mrakom svoje pjesme bojim
pijan od želje za usnama tvojim
sav sam ti od ludila, nekako s proljeća

Nekako s proljeća
sjeti mene nepravda
na pobjede, poraze
i sve lažne obzire

Napravim, račun praštanja
popijem, pusta maštanja
to je ukus, lijepog kajanja
moji kapci, bas su teški, najdraža

Nekako s proljeća
noć mi oči otvara
nemam san da uhvatim
nema dana da ne izludim

A hoću da te vodim ja
tragom sunca, jugom maslina
to je dodir tvojih bedara
moja duša, baš te voli, najdraža

Ref.


Ovo mi je škola

Ovo mi je škola
i drugi puta cu pametnije,
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije.

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe.
Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije.

Koje su to riječi
sto su meni sišle s usana.
Ne poznajem ni jednu
sto bi kazni ovoj bila jednaka.

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rodjene u ponoć,
jedna malo prije
druga kasnije.

Ooo,ooooo ako ikad
vratim vjeru u tebe.
Ooo,ooooo i onda lazna
nada nikne za mene.

Na poljima od snova,
ne pusta se korijenje.
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije


Darko Filipović

Trebaš mi

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

Pogledaj moje oči
sve ti govore
kada te nema
uvek pomislim na najgore

I telo grči se
i ruke znoje se
a u stvari znam
da voliš me

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

I telo grči se
i ruke znoje se
a ustvari znam
da voliš me

Ref. 2x
Trebaš mi, trebaš mi
ni sunce zemlji kao ti meni, meni
i hajde, dodji, pa me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni
( trebaš mi, trebaš mi )

Zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim

I sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam
da voliš me!!!


Zdravko Čolić

Ti si mi u krvi

Pogledom me miluješ
k'o da me dodiruješ
i svaki put kao da je prvi

Ja stalno mislim prestat će
iz cista mira nestaće
al' požuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi

Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

Ref.
Ako te odvedu Cigani čergari
ili te ukradu strasni Haremski čuvari
ako te odvedu ja ću da poludim
bez tebe ne umijem
vise jutrom da se budim

Ako te odvedu sve će da se sruši
pamti me k'o prijatelja
čuvaj me u duši i onda kad misliš
da je prekasno za snove, za sve

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi

Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

Ref.

srijeda, 03.05.2006.

FATALNA NESREĆAAAAA LJUBAVI JEDINAAAAA!!!!

Ovaj post je za sve vas luzere koji niste gledali
fatalnu nesreću (daaa, to je film rolleyes).
E ovako, od kuda da počnem?!?! Normalno bi
bilo da vam pokušam prepričati sadržaj, ali sadržaj
ovog filma se jednostavno ne može prepričati, to
morate pogledati. I da, ako netko pati od toga
da gleda samo filmove koji su dobili Oscara moram
reći da je ovaj dobio 3, od toga i onaj za
NAJBOLJI FILM GODINE.thumbup Dakle, ako vam
je dosadno i nemate nikakvog posla obavezno ga pogledajteeeee!!!!!!
Ma i ako imate posla, ostavite posao za kasnije,
uvalite se u najdražu fotelju,
kupite si zanimaciju za zube (kikiriki, koštice, pistaccio i ostale "plodove")
i navalite na film... cool

D, sutra ti ga posudim pa... Ne bi bilo zgodno da
objavljujem na internetu da se bavim ilegalnim
poslovima (znaš na šta mislim).. smokin

KISS


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.