........
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


moja ABECEDA

A-Adela- moja frendica
B-brentača-na njoj brentam v ekipi
C-cevi-razvlačim jis na štafeti
Č-čunk-mjmun od rodbine
D-dijana-sestrična
dontra-frendica
državno-idemo v Makarsko
DŽ-džungla
E-Emanuel-frend-kusa
F-firma
G-Gabriela-ich
H-Hošnjak-supach nogometaš
J-janja-frendica-dio moje ekipe
K-k@l@šNJik-naj frendica
L-Luka G-L.G.-frend
LJ-ljeto-moje naj godišnje doba
ljubav-eh....
M-mama-sam je jedna mama
N-Nikola-frend
O-obitelj-moji najdraži
P-Patricia-Picek-kumica i dio moje ekipe
R-raska-nemre nas vlodati
S-seka-super za zabavu-nekad dosadna
T-Tatjana-dio moje ekipe-frendica
U-ujo-policajac - spas u zadnji čas
V-visibaba-lepa biljka
Z-zima-najgore godišnje doba
Ž-žuta-frendica Adela




Kada vam nije do života, pročitajte ovo.......

1. Bar dvoje ljudi na svijetu te
voli toliko da bi dali život
za tebe...

2.Bar 15 ljudi na svijetu te voli na
neki način...

3.Ako te netko mrzi onda je to zato
što želi biti poput tebe...

4.Tvoj osmjeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole !

5.Svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi ...

6.Nekome si čitav svijet…

7.Da nema tebe netko sad ne bi živio.. =)

8.Ti si posebna i jedinstvena ...

9.Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji...

10.Kad napraviš i najveću grešku nešto dobro izađe iz toga...

11.Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa,
gledaj bolje,
vjerojatno si ti svoja leđa naslonio na svijet.. :)

12.Kad misliš da nema šanse da dobiješ ono što želiš,
vjerojatno to ni nećeš dobiti,
ali ako vjeruješ prije ili kasnije ćeš dobiti upravo ono što želiš

13.Uvijek pamti komplimente koje dobiješ,
a zaboravljaj one ružne primjedbe !

14.Uvijek reci nekome osjećaš za njega,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to zna...

15.Ako imaš dobrog prijatelja,
imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar




LJUBAV PO PADEŽIMA

PRVI PADEŠ nama ime
njegovo je samo ime

DRUGI PADEŽ koga ?? čega??
eto vidim njega.

TREČI PADEŽ komu ??? čemu ???
poljubac sam dala njemu ...

Image Hosted by ImageShack.us


ČETVRTI PADEŽ koga ??? što ??
on je otrov srca mog ...

POZIVA NAS VOKATIV..
ovdje nitko nije kriv

ŠESTI PADEŽ o komu ??? o čemu ???
svima pričam baš o njemu

SEDMI PADEŽ s kim ??? s čim ???
želim biti samo s njim...


Hvalisavi
Antipatični
Jebeni
Debeli
Umišljeni
Kreteni

evo par slikica
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Kada voliš nekog..
iskreno ga voli
nemoj ga varati
zapamti to boli!!!!

Voljela sam dečka
dala sam mu život svoj
sudbina je tako htjela
da on više nije moj!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Leti bijeli galeb
leti bijelo pismo
zaljubljeni jesmo
ali skupa nismo!!!

Ne sramim se reči
voljela sam gada
al sramim se reči
volim ga i sada!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Prvi put sam nekog voljela
Prvi put me duša boljela
Prvi put si me ranio ti
Iako smo se voljeli
Prvi put me majka tješi
i suze briše....
Prvi put i nikad više!!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Ti si biser što u
moru sja
ti si sreča mojih
dana
ti si ljubav
moja luda!!!

Image Hosted by ImageShack.us


seka i bratič Karlo

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Ne uči za peticu
jer ona je gorka
kad je ljubav vodi
dosta je i dvojka!!!

Image Hosted by ImageShack.us


LJubav je tuga...
ljubav je smijeh...
ali nikad
ljubav nije grijeh.....,.

Image Hosted by ImageShack.us


čemu tuga
čemu bol???
kad postoji
ALKOHOL!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Noći su tamne...
noći su duge....
oči su vlažne...
a srce puno tuge!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Kiša pada,
blato je,
tko te voli
ZLATO JE!!!



trenet Andrejas!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


prijateljstvo!!!!
sam za kalašnjika!!!

Ostani tu gdje jesi...
u mom srcu na istoj adresi...
Da te mogu uvijek naći,
da ti kažem kolko mi tvoje
prijateljstvo znači!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Nase je prijateljstvo poput
dvorca od pijeska:
teško ga je izgraditi,
lako uništiti,
prekrasno obnoviti..
Pomirimo se!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Kad Bog voli nekog čovjeka,
na dar mu daje prijatelja...
Zamisli koliko je volio
mene kad mi je
za prijetelja dao tebe!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Nikad ne zaboravi srečo moja..
da su pravi prijatelji kao
zvijezde u tmurnoj noći....
Ne možeš ih vidjet,
ali budi uvjerene da
su tu negdje i da te paze!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Voljeti i i ljubiti
to je ideal
a voljeti pa izgubiti
to je kriminal!!!

Samo jedno srce imaš
i ti to dobro znaš
zato dobro pazi
kome češ da
ga daš......


UPOZNAJ 1000
ZABORAVI100
LJUBI10
VOLI 1

Image Hosted by ImageShack.us


Kiša pada
blato je
tko te voli
zlato je!!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Voljeti znači boljeti
Voljeti znači ljubiti
Voljeti znači nekog
drugog izgubiti

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Kad ti srce kucne
a ti pitaš koje
ti se tada sjeti
prijateljice svoje!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pšenica
Žito
Klas
Dečko bez
cure je pas!!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Kad lažeš
laži spretno
a kad ljubiš
ljubi sretno!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Nemoj da se zaljubiš
jer ljubav nema
lijeka, nemože
ti pomoči ni
cijela Apoteka!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ako te potražim pogledom-
-pogledaj me.
Ako te potražim dodirom
- zagrli me
Ako te dodirnem usnama
- poljubi me
Ako se osječam usamljena
-prati me
Ako sam obeshrabrena
- ohrabri me

nedjelja, 13.07.2008.

ODOSMO MI U FAŽANU

započetak bok ljudeki moji...
znam da sam pak ne pisala dogo posta ali kajbute takva sam vam ja ....
nemam čas i to je to...
da počnemo ...
tam de sam na prošljem posto stala...
aha...
bili smo v Sloveniji... i naravno bile smo prve..
nate nam verovali ali napravile smo vežbo kak domaj...
a to je 45.97...uhhhh..
tak mi inače stalno domaj delamo...
pa normalno..
kad mi domaj imamo visokšega tunela...
i ve je tam isto tak bil visokši tunel i to ti je mam to..
mele smo najbolje vreme ...bolje nek dečki...
unda smo se malo sramotile dok smo spuštale zastavo...
i tak....
no dobro bilo nam je jako lepo...

i we ono najbolje idemo zutra v Fažanu...
jupiii..
jedva sam čekala to...
huh...
nadam se kaj namu bu pak lepo kak i prošlo ljeto..
i tak...
idem ve pomalem već bu taki pol noć...
a tre se stati v 5...
jaj..
ka se još dokra spakujem.. i odoh ja..
ajde komajte mi ve dok me nema...
kisssam vas..
pozek sema koji dojdu na moj blog i koji pročitaju ovoga posta ali ipak poseben pozdrav moji ekipici..i Adelici koja nažalost nemre iti z nami...
šmrc...

cerekcerekblablazujo



| komentari (83) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj život
ime mi je.........Gabriela
....živim u Sv.mariji
idem u ......8..raz

ich
Image Hosted by ImageShack.us



naj frendice: Jelene (dontra)
Adela(žuta)..Martina (kalasnjik)
Janja, Picek(kumica), Suzy,Ana
...itd.FAŽANA KAMP.....

frendi: NIky,Weky,Marin,Dex,
Denis,Kostel,Gašpar,Emi,Droš...
jednostavno FAŽANA KAMP..heh


MRZIM...dvolične ljude,
trač,laž i nepravednost,
ljude koji se prave da su
veliki a ispadnu mali......
skolu

VOLIM: frendice,frende,
seku, zajebanciju,
zekanje.,
vatrogasce...
rukomet.....
nogomet.....
zabavu....seku...
sve što vole mladi...
sve koji vole mene......

BAVIM SE : vatrogastvom...
zabavom...i pomalo školom...koju mrzim:...
kissnjamifinomahcerekbangrofl

SLUŠAM : THOMPSONA i domače
a more se najti i nekaj strano

NAVIJAM . za Dinamo i Mancister City

NAJ NOGOMETAŠ : Vedran Ćorluka
i Ognjen Vukojević....


NAJ RUKOMETAŠ: svi su super...ali;
najbolji su: Zlatko Horvat
Domagoj Duvnjak
Drago Vukić
Ivano Balić
Ivan Ćupić


Image Hosted by ImageShack.us


moja nay frendica
Martina- k@lašNjik

Image Hosted by ImageShack.us


još moje dve naj frendice
Adela(žuta) i Jelena (dontra)

Image Hosted by ImageShack.us




Free Web Counter
Get a Free Web Counter


jedan savjet-ČUVAJ SE...
jedna molba-NE MJENJAJ SE...
jedna želje -NE
jedna laž-NE VOLIM TE...
jedna istina STRAŠNO MI NE DOSTAJEŠ!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Da bi život bio lijep.........
priroda je ljubav dala.....
al da je ljubav bol....
to........
priroda nije znala!!!!!!!!


ti si A....
ti si O.....
ti si SRCE VOLJENO!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



kad ti srce kucne ...
a ti pitaš tko je....
ti se tada sjeti.........
prijateljice svoje!!!!



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Ljubav je jaka,
ljubav je slatka,
ljubav je kao
očupana patka.

Image Hosted by ImageShack.us


Jedan savjet-ČUVAJ SE!
Jedna molba-NE MJENJAJ SE !¨
Jedna želja-NE!
Jedna laž-NE VOLIM TE!
Jedna istina-STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!


par slikici
od Chada Michela Murraya
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by <br />
ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



ve pa dale ostale slikice
i pesmice

Image Hosted by ImageShack.us



PRIJATELJI


Prijatelji često mislim navas
nije ovo vrijeme dobro zanas
nisu cure što su bile sve su
se u gradu skrile .......

Hej prijatelji kak ste mi danas ???

Sjetite se na ponosne dane
kada jedan uzdrugoga stane
sve smo mogli sve smo smjeli
i pili smo što smo htjeli .......

Hej prijatelji kako ste mi danas ??


Kažite mi jeste li je umorili
jesu li nas prevarili ,
jel nas vrijeme pregazilo,
pjevateli pjesme stare kao nekad
uzdignute glave..
dal ste isti kao nekada ....

Hej prijatelji često mislim navas....

Rado bih vas vse vidio zdrave ,
samo da nas opet skupa stave
pa da ko na prvoj crti zapjevamo
protiv smrti....

Hej prijatelji kako ste mi danas ???

Kažite mi jeste li je umorili
jesu li nas prevarili ,
jel nas vrijeme pregazilo,
pjevateli pjesme stare kao nekad
uzdignute glave..
dal ste isti kao nekada ....
Kažite mi jeste li je umorili
jesu li nas prevarili ,
jel nas vrijeme pregazilo,
pjevateli pjesme stare kao nekad
uzdignute glave..
dal ste isti kao nekada

Prijatelji često mislim navas !!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Obavezno
prati zube
da te dečki
bolje ljube!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


hej mama, hey tata...

hey mama , hey tata
diskač je strašan..
poljupci su vruči....
bacaš pogled na sat.......
i već moraš kući....
ponoć je već prošla.....
a mama kaže::
ZAR SI SADA DOŠLA!!!

tata sjedi...čita...
glavu ni ne diže...
uzrujano kaže:
ZAR SE SADA STOŽE???

hey mama,hey tata
što se s vama zbiva....???
ne gnjavite kčerkicu super joj je bilo!!



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Vjetar
Oluja
Lišče
Inje
Mraz

Trava
E , baš mi se spava!!!!


1000 riječi mnogo je …
1 riječ malo je ……
ali dvije riječi govore sve:
VOLIM TE !!!!




Duboko je more …
A u moru školjke….
Zbog ljubavi đaci ….
dobrivaju dvojke…..



USPOMENA
Mnogo suza proteklo je
nećemo se više sresti ,
ostalo je samo tuga na
prašnjavoj staroj cesti….

Kad jednom prođeš tuda
osvrni se , moraš stati,
tu sam negdje ….u blizini
možda ćeš me ugledati…

Ako budeš..tu nastavi…
samo vrijeme ravno briše
voljeli se jesmo nekad,
samo jednom …nikad više..

I kad pišem ,ja osječam
kraj mene je tuga sjena
i ništa više jer samo si
jedna davna uspomena…

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


najslatkeši čovek!!!!!!hehehehehehehhehe




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us