obožavam more

petak, 27.01.2006.

hm

baaaaaaaa, eto koji je danas datum, vec 27 , ljepo ne.? men je zivot lepo stvorenje od kad je skola krenula, celo sam vreme hepi i ono haj !!baaaa, koji je blog od maroja iz bb? ja zaboravla daj neko ak zna nek mi veli, pa da odem da pogledam...znate mozda cu u london ic, za proljetne praznike... =))))))))))) ak nis nepropadne, sigurno! e jebeno! dotad ima isto jos puno lepih good things, hih idem na natjecanje iz eng... hhihhi!!! ko u 8 razu kad sam se dobro najela ...ljepo, bar cu dobit jest! ii cemo na operu u zg, i uskoro idjemo igrat odbojku e bas volim nonstop imat nes splanirano i tak bit na miljun mjesta....

svaka cast za kraj za nas
sad se gubi i budi tuzan da niko nezna
trazi spas kako znas znas
il se lijeci il ubi prevara toliko kosta
nema nas nema nas...


e lucija, ustvari sam znala tu pesmu od prije.. da zakon je! =) e da , sviram gitaru stvarno, svaki dan pomalko i onak znam dost tog, sam treba vjezbaat..jebaga!pise mi se, a glava prazna...
voljim svoje odluke koje me cine sretnommmmm,,,,,,,,,,,,,aj uzivajte

- 16:55 - no comment?! (132) - izbaci na papirus - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • volim:
    život
    more
    nebo
    vjetar

    a nevolim:
    dosadu
    i
    scare
    tactics
    prezirem

some links

  • .singing my song.
    I woke up this morning with a smile on my face
    & Nobody's gonna bring me down today
    That's why I'm gonna
    Say goodbye to all the tears I've cried
    For everytime somebody hurt my pride
    Feeling like they won't let me live life
    & Take the time to look at what is mine
    I see every lesson completely
    I thank God for what I got from above
    I believe they can take anything from me
    But they can't succeed in taking my inner peace
    They can say all they wanna say about me
    But I'm gonna carry on
    Keep on singing my song

    I'm human, I ain't able to please
    Everyone at the same time, so now I find
    My peace of mind living one day at a time
    I'm human and I answer to one god
    It comes down to one love
    Until I get to heaven above
    I've made the decision
    Never to give up
    Til the I day I die no matter what.
    .
    Simply just remembering to breathe.




    KROZ SAN
    SAM VIDIO DAN
    TAJ DAN..
    KROZ SAN
    JA CU OSTAT MLAD...!!!
bilo vas je ovolko,manje vise.. vas trag guze u pijesku..ili stopala?!.knjiga gostiju..
Free Guestbook from Bravenet.com