obožavam more

ponedjeljak, 10.10.2005.

oporuka iz buducnosti

je knjiga koju sam jucer procitala, onak u dahu, od Ive Plavsi. to je neka nasa, relativno mlada zena. knjiga je perfektna, moze se mjerit s bosanskim avtorima pa sam se silno zacudila sto je napisala hrvatica, uglavno ima djelova sf, zbog ceg je malo nerealno al je ak to shvatite kak treba knjiga je savrsena.! stvarno , rat je odvratna stvar! i hate it!!!!

i evo jena pesma, koja je takoder ratna , i bemu mamu - tuzna!

ako se zlo dogodi
ako me nocas pogodi
ja necu od smrti umrijeti
ja cu umrijeti od ljubavi
jer ja sam vojnik srece
mene metak nece
mozes mi ubiti ljeto
al zivjet ce proljece
ako se zlo dogodi
ako me nocas pogod
ti neplaci na lice stavi smijeh
za ovaj grad nije umrijeti grijeh

pucaj! nemozes mi nista, ja sam ko svemir velik
pucaj! s topova trista, ovo je srce celik..


jos ak dodam da je pesma od merlina , bice vam sve jasno. uglavnom
do videnja

- 18:59 - no comment?! (3) - izbaci na papirus - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • volim:
    život
    more
    nebo
    vjetar

    a nevolim:
    dosadu
    i
    scare
    tactics
    prezirem

some links

  • .singing my song.
    I woke up this morning with a smile on my face
    & Nobody's gonna bring me down today
    That's why I'm gonna
    Say goodbye to all the tears I've cried
    For everytime somebody hurt my pride
    Feeling like they won't let me live life
    & Take the time to look at what is mine
    I see every lesson completely
    I thank God for what I got from above
    I believe they can take anything from me
    But they can't succeed in taking my inner peace
    They can say all they wanna say about me
    But I'm gonna carry on
    Keep on singing my song

    I'm human, I ain't able to please
    Everyone at the same time, so now I find
    My peace of mind living one day at a time
    I'm human and I answer to one god
    It comes down to one love
    Until I get to heaven above
    I've made the decision
    Never to give up
    Til the I day I die no matter what.
    .
    Simply just remembering to breathe.




    KROZ SAN
    SAM VIDIO DAN
    TAJ DAN..
    KROZ SAN
    JA CU OSTAT MLAD...!!!
bilo vas je ovolko,manje vise.. vas trag guze u pijesku..ili stopala?!.knjiga gostiju..
Free Guestbook from Bravenet.com