siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Naslov vam sve govori...

KOME SE NE SVIDA OVAJ BLOG I SVE OSTALO NEK ODJEBE S NJEGA PRIJE NEG KAJ JE POČEO ČITAT...JER MI SE JEBE ZA VAŠE MIŠLJENE....I NE OSTAVLJAJTE JADNE KOMENTARE...JER DA ODMAH ZNATE NEĆU IH BRISAT..JER JA ZNAM KO SAM I KAJ SAM..I VAŠI KOMENTARI MI NIŠTA NEZNAČE I NEĆU SE OBAZIRAT NA NJIH....I AK VEĆ OSTAVLJATE JADNE KOMENTARE..OSTAVLJAJTE KAO BLOGER DA JA SVRATIM I DO VAŠEG BLOGA...A NE ANOIMNO KO NEKI JADNICI.....!!!!!!!

nešto o meni

Zovem se Matea. Imam 14 god,još malo pa 15..idem u 8 razred... Živim u Zagrebu, u naselju Odra... Slušam sve osim cajki... I navijam naravno za Dinamo! Uglavnom volim sve što vole mladi! Imam puno frendova i frendica, i neću ih sada nabrajat jer nebi bila gotova do sutra smijeh.... I da... Ovo su vam neke moje fotke...

KAJ KAZETE NA OVE MOJE SLIKE??

super su(lijepe)...
ok su..
bezveze su(ruzne)...

ostali glasići;)
kreiraj sam


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


KAJ SLUŠATE??

hip-hop
pop
narodnjake
techno
rock
jazz
metal
sve pomalo

ostali glasići;)
kreiraj sam


Još neke slike...

I<a href=Image and video hosting by TinyPicmage and video hosting by TinyPic">

Linkovi

Blog.hr- Moja naj stranica cerek
Fallen Angel- Ovo je blog od moje frendice Sare...blog je odličan;)
You Tube- Jedna super stranica za slušanje pjesama...
Vampirica-takoder jedan cool blog..cura je fkt cool...
zapisi jedne tinajđerice..- jedan ok blog..kojeg sam tek počela čitat..zasad mi je fkt ok...e da i cura ima prelijepo ime MATEA ;)
nicky_666-jedna zakoon cura...i blog takoder..
lena- super blog...
marija 999-jedan ok blog...zasad...

o blogovima..:

možda vam je čudno kaj za svaki blog u linku pišem da mi je zakoon...itd al fkt je..i neznam kaj da pišem...o njima...

SAVJET CURKAMA ;).....
poštuj dečka ko i samu sebe...
zajebi ti njega..
da nebi..
ON TEBE!!!!

ŠKOLSKA MOLITVA..

profesore naš..
koji sjediš za imenikom...
sveti se pero tvoje..
nestani kraljevstvo tvoje..
budi volja naša..
kako na mjestu..
tako i pred pločom..
dvojku našu svagdašnju..
daj nam danas..
i zaboravi jedinice naše..
kako mi zaboravljamo..
gradivo vaše..
i ne izvedi nas pred ploču..
nego ostavi nas na mjestu!!!!

Kad bi ti mogla nešto dati...
dala bih ti mogućnost..
da vidiš sebe u mojim očima...
Tek onda bi shvatila..
koliko si ...
POSEBAN/A!

Ne tuguj što si sam/a i
što ziviš samo za sebe..
Za nekoga si roden/a i
netko je roden za tebe...!

Zelene oči zavode,
za plavima se luduje,
za crnima se umire..
a za smedima tuguje..!

Muškarci (ili dečki) su kao sladoled..
naizgled hladni..al
čm ih lizneš..
odmah se rastope..!

I love you na engleskom..
Te quero na španjolskom..
Ich liebe dich na njemačkom...
Volim te na hrvatskom...
Ali jezik koji najviše volim je-
TVOJ!!!

Ako si zaspao/la-probudi se..
Ako si tuzan/na-nasmiješi se...
Ako te netko sada osvaja i moli-
odmahni rukom i reci:
VEĆ ME JEDAN/NA VOLI..!

Ljubav je kao suza..
rada se u očima..
a pada na srce !!

Dvije zvijezde sjaje na nebu
jedna blizu druge..
a u stvarnosti su medusobno udaljene..
kao ti od mene!!

Život je lijep..
kad se živjeti zna..
zato uzmi sve što se uzeti da..
jer sreća je kratka..
a zivimo zbog nje..
ne trazi previše i dobit ćeš sve!!!

Ljudi su s razlogom izmislili ljubav..
a ti si bez razloga dodao kraj!!!

Dečki su kao slatkiši:
OTVORI IH!
PROBAJ IH!
BACI IH!

Zaustavi suzu,odbaci tugu..
naći ćeš negdje za oblakom dugu...
ljepota prijateljstva nek ti dušu grije..
oprosti životu što savršen nije!!!

Teško je voljeti nekog a ne biti s njim...
teško je prijatelj s njim biti...
a u srcu ljubav za njega kriti!!

Za svake grube riječi ti ne ljuti se...
svake naše gluposti sjeti se..
jednom kad prode sve..
ti ne zaboravi me...
samo zadnja želja je kad trebam nekog..
ti javi se!!

ma evo to su neke gluposti..ja volim pisati i čitat tak neke stihove...pa eto sad sam i neke glupost napisala...neke su istinite..mislim neki su se meni dogodili u zivotu i tak...

KAKAV VAM JE OVAJ BLOG??

odličan...
ok...
može bit i bolji...
bezveze..

ostali glasići;)
kreiraj sam

ponedjeljak, 22.01.2007.

bez naslova... ;)

hej,ljudići,kaj ima???ja sam upravo došla iz dosadne škole..i idem napisati novi post..na novom blogu..danas je u školi bilo uzasnoooo dosadnooo..prva 2h nisam imala,tj. imala sam al sam bila školskom natjecanju iz hrvatskog...nisam baš znala..al kaj ja mogu..tak mi i treba kad nisam učila...bilo je 40zadataka...100bodova..i 10stranica...ja nisam riješila samo 8 zadataka..smijeh i tak...e da i onaj komentar da nisam obična cura...možda i nisam..al morala sam neki naslov stavit..tako da ;)..ma idem sad skinut neku muziku..a onda štrebati...jedva čekam natjecanje iz biologije..i možda matematike ak budem išla itd..ajd čujemo se kissss svima..pogotovo onima koji su komentirali..pozzzzmah



| komentari (39) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.