a ko je sad ovo??

03.06.2006., subota

kako sam popularan!!!

evo kako vidite,ima nas više anonimnih,koji su naravno pokupili ideju od mene(iznimka je onaj peder laganini,koji je istina prvi napravio blog po mojoj ideji),al ja se ne ljutim jer će svi oni jednom propjevat!!!da razjasnimo blog nije od pečurke,a i ta pitanja "ko je to??" su vam uzaludna,jer kako sam već reko NIKAD NEĆETE POGODIT!!!
živili vi meni!!!!
- 16:03 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zjebancija,sranje,uglavnom niš...

Linkovi

WHO AM I???

evo ga niko nezna ko sam ja,a ja znam sve šta se događa u crikvenici!!!!!




KO SAM JA?????

ja sam "jedan/a" iz ck. i znam sve šta se događa u
crikvenici i okolici,a i šire!!!!!!!

idem u SŠ dr. Antuna Barca u _raz

a šta da radim kad odu prijatelji moji??

uglavnom ljenčarim,izlazim subotom,zajebavam starce...

obožavam izlaske,svake vrste i podvrste,
a još više volim muziku i koncerte...

slušam sve samo STARCE ne!!!