< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga,...nešto o meni.....

ljubav,škola,starci,....
ukratko....život


ime:...Jelena wink
škola:9.gimnazija
sport:badminton(?????)nono
rođena:20.10.1990.
gdje?:u Zagrebu
slušam:najviše cajke
volim:papati...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
cba.hr
devetaaaa
zagrebački badmnintonski savez
stranice mog kluba
ZET-često posječujem tu stranicu
naši slovenski prijatelji iz kungote
još jedni slovenski prijatelji al iz trebnja
link mog brace na jubitubiju :D

blogići mojih frendica i frendova...

mala slatka-karla
ludi dečki iz našica-znam samo djurka
lajfica ;)
1.c 1. gimnazije

subota, 15.03.2008.

srce drapajući blog......

evo malo sjedim za kompom......sjedim razmišljam i plače mi se.....zašto su oni takvi.....ma nemrem reč gadovi.....zašto su takve izde....zašto nas uništavaju.......mi se trudimo a oni ko da to ne primjećuju.....zašto se neki sadašnji dečko plete u moju prošlo?????a halo živimo u sadšnjosti za budućnost....prošlost je bilo pa prošlo.....bilo je desilo se i nemre se promjeniti....a oni to o tome kopaju samo da bi nam našli manu i da bi nas bezdušno satrali.....čemuuuuuuu......????????

pokušavam shvatit al neide mi.....ako ja njemu ne prčkam po prošosti zašto on to radi??????
dosadno im je pa to rade ili šta?????
stvarno nekad su jako dobri prema nama i pokažu to i trude se da te zadive al nekad.....nekad su jednostavno neshvatljivi....ili smo mi pak za svaku sitnicu ljubomorne??????neznam.....

a sad jedna pjesmica:


E.N.I.-Traži se dečko


ljubi me,moja divlja zvijer
mili moj,snažni buldožer
traži se dečko,
što zgodan
što jak
na pola anđeo čuvar
napola vrag
nevin ko suza
i stasit ko bor
frajer sa otrovnim smješkom
simpatičan stvor
on će me grliti
on će me maziti
on će me ljubiti
po čitav dan
a ja ću vrištati
i ja ću stenjati
odmah ću mjenjati
zbilju za san
budi moj lav
budi moj vuk
bit ću ti janje
budi moj lav
budi moj vuk
bit ću ti janje
traži se dečko
što mio što kruh
model za praktične dame
i bogat i lud
pjesnik po duši
košarkaš po tijelu
romantično srce mornara u bijelom odijelu
on će me grliti
on će me maziti
on će me ljubiti
po čitav dan
a ja ću vrištati
i ja ću stenjati
odmah ću mjenjati
zbilju za san
budi moj lav
budi moj vuk
bit ću ti janje
budi moj lav
budi moj vuk
bit ću ti janje
ljubi me moja divlja zvijer
mili moj snažni buldožer
ljubi me moja divlja zvijer
mili moj snažni buldožer
ljubi me moja divlja zvijer
mili moj snažni buldožer





dosta za sad....pusa.....vojim vas :-)



| Komentari (1) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.