< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

LoVe KiLLs

KoLiKo VaS Je BiLo Na OvOm JeBeNoM bLoGu...
oD 14.09.2007.
Free Web Counter
Free Web Counter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HeHesmijeh

Jeste li zadovoljni sto ubiste sve ljudsko u meni?
Ako jeste,ostavite me samu.
Ako niste,recite,koliko ce to jos trajati.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



This pain is killing me
You try to break me
But don't you see what you left behind
A confused and broken mind
You killed me
Why won't they see?
All you'we done to me.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


† Happines Left Me Again...There's Only Pain Indise Myself...
I'm Hiding In My Shell...Until I Die†

Image Hosted by ImageShack.us




Die if you want to
I'm all alone
Can't live like this
Let me lying here and let me die
I'm all alone
And you're not here
leave me alone.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Najgori način da ti neko nedostaje
jest da sjediš pored njega
i znaš da ga nikada
nećeš imati...

Image Hosted by ImageShack.us



I DESPISE EVERYTHING I SEE...
I DON'T GIVE A FUCK IF YOU
HATE ME...

Image Hosted by ImageShack.us



One day u'll cry for me
like I cried for u,
One day u'll miss me
like I missed u,
One day u'll paned for me
like I paned for u,
One day u'll loved me but
I WON'T LOVE YOU!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Lijepo je zaželjeti da se vrate
stari dani...I kada dođe novo ljeto...
neće biti kao lani...dok vrijeme ne izlječi
stare rane, do skorog susreta brojim
teške i spore dane...vidjet ću..što donosi
novi dan...možda novu ljubav, iluziju, san...
I dok spušta se noć, duša žalosnu misao krije:
bilo je ljepo al trajalo nije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

bLoGoVi kOjE Ja PoSjEćUjEm:
NeLLe
NiNa... -R.I.P.
MaTeA -R.I.P.
KiĆo
JoSiE punk girl -R.I.P.
AnGeL WiTh BrOkEn WiNgS
aNja
MaRe
tEa
DoRiJaN
LuCe
NiKoLiNa
NeRa
SaNjA
PaLi AnĐeO -R.I.P.
RuŽiCa -R.I.P.
BLoDDy MaRiJaNa
MaRiO -R.I.P.
DaKy
Danchy
Street team Crikva
Little miss Spooky
Fire Red Phoenixx
SoRRow
LuKi
ToMi
ToNi
DeA




Treba li se s vremena na
vrijeme prst smrti spustiti
na vrevu života da nas ne rastrga?
Jesmo li tako stvoreni da
moramo svakodnevno uzimati
smrt u malim dozama,
jer inače ne bismo mogli nastaviti život?...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja sam ova ljeva...





*Bruna
*rođena sam 8.9.1993, Djevica
*živim u Šilu, na otoku Krku-vukojebina
*volim: frendove
myuzu
smijati se
plakati
lokat
cigarete
svoju đukelu malu
svađat se katkad(tako se rješavam svih frustracija)
zajebavat se...


*nevolim: sebe
umišljene, lažljive, narcisoidne osobe
britni spirs i ekypu
profesore
šminkere
preseravanja...

*ja sam....
....apatično,
malo
derište
koje uvijek sjebe sve što dotakne.
....bez duše s komadima ledenog,
odavno slomljenog
srca u ovom umornom tijelu
koje postaje sve gore iz dana u dan.
....čudna
....komplicirana
....izgubljena





my playlist: Osmi Putnik
Marilyn Manson
Iron Maiden
Metallica
Bullet For My Valentine
Kalmah
Children Of Bodom
Cradle Of Filth
Slipknot
Dimmu Borgir
Arch Enemy
Iced Earth
Blind Guardian
My Dying Bride
Lost Paradise
King Diamond
Nightwish
Embrio
Deathstars
HIM
The 69 Eyes
Dope


my msn: my_beautiful_scars@hotmail.com


"Who are you?",he whispered.
"Death",she answered,quietly...




Image Hosted by ImageShack.us

And she's gazin in the dark...
Trying to find her imaginary love...
Like a whisper in the night,
he was gone...
The immortal shadows...
The blaze of the heart...
Remain there...
Looking for another soul to take...
Sweeping over her grave of
her dreams....

I'm aLoNe aNd I'LL bE FoReVeR...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I'm not crying over
what you said...
I's what you didn't say
that hurts the most...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Good Bye Memories From The Past...
...Good Bye Day...
...Night Grows Fast...
...Good Bye Love...
...Hello Pain...
...I Lost My Hope...
...But I Suffer The Same...
...For The Angels To Take Me Away...
...Saying Goodbye To The Body...
...But Here It Still Remains...

Image Hosted by ImageShack.us


LJUBAV-to je sreća
natopljena tugom...
dolazi kad ju najmanje
očekuješ, a kad ti
najviše treba...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubavne rane može
izlječiti samo onaj
koji ih je zadao...

Image Hosted by ImageShack.us


Sweet Sadness

Here I'm now,
singing and crying.
Calling sweet sadness,
to cover me with her tears.
Faith is too weak,
can't save me now.
Eye's full with tears
trying to see the sky...
Maybe stars could show
me the way, so I can
go out from this
incurable pain...
Sadness help me now,
not to cry alone
my faith is now,
sacreded to her.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Too bad that all the good feelings
become hate,
I start to hate you more and more...
amazing how you can fool me over and
over again I must be very easy victim for you,
make me belived that everything is real...
everyone can see it but me!
It's a lie, it's all fake, nothing is real from you...
I have been wasting my times and my feelings
for the past 2 years,
I have been damaged by you,
congratuations you have won't again,
your next victim shoul be less complicated
for you with all the experienced you have...
If you havea heart you would stop
but I wouldn't put any bet on it.

Image Hosted by ImageShack.us





adopt your own virtual pet!




Zašto?

Kad s ceste uzmeš komad oštrog stakla,
pomisliš da si našao put iz pakla.
I kad krv poteče iz tvoje ruke,
pomisli da si riješen svake muke,
pa svijet opet postane savršen,
kad novi rez je dovršen.
I rane zarastaju.
I ožiljci ostaju,
a ti misliš da je sad bolje,
pa se povlačiš u odaje svoje.
Da ondje opet tuguješ.
Da ondje opet luduješ.
Pa da se riješiš i te muke,
opet uzimaš skalpel u ruke.
I krv opet teče.
I režeš rane veće,
ali se svoja noćna mora ne ruši,
ostaju samo ožiljci- na ruci i duši...


Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi odlaze u onom
trenutku kada su najsretniji
da nebi nikad u žudili za tom
srećom, jer više nikad
neće biti toliko sretni...

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 27.04.2008.

obavijest....

pišem post samo da vas obavijestim da mi se neda stavljat slike
na blog..i da slike sa ekskurzije možete vidjeti na dajaninom blogu Danchy...
eto..mene nema na tim slikama..tj ima...al samo 2, 3...fala kurcu...
nishta..uživajte..pozz, pusa wavekiss

/fUcK oFf 11/ Printaj/ #/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.