<> http://www.slibe.com/image/d3ec066b-glitteryourway-2/ Objavljujem štrajk!! - J3b!(S)t@rK3 - Blog.hr

J3b!(S)t@rK3

06.11.2006., ponedjeljak

Objavljujem štrajk!!

Mislim...da...bilo bi vrijeme i da ja, Kokain Queen, napišem jedam pošteni post...

Ovako...da...MENI JE DOSTA!!!!!!!! JA HOČU VAN!!!!!!!! JA HOČU NATRAG SVOJ ŽIVOT!!!!!!!!!!! VADITE ME ODAVDE!!!!
Možda sam malo pretjerano reagirala...me neee...kad moraš učit starogrčki, to nije pretjerano.

Objavljujem štrajk!!!
Ustvari, više vrsta štrajkova...
Ehm, budući da me moja "mila majčica" ne želi slušati, tj. boli ju kurac za to što je meni grozno i loše i fuj i bljak i da ja ne nabrajam sad to bi trajalo do sutra...
ugl. ja sam odlučila poduzeti krajnje mjere da dobim ono što želim, a to je ispisanac iz ove gimnazije aka. mučilište.

Ovak...
1. Štrajk
ŠtrajK NEučenjem- skupljanje kecina, kad smo već kod toga, dobro mi je i krenulo

2. Štrajk
Štrajk glađu- malo teže izvedvo, al nema veze, vrijedi pokušat, možda čak i smršavim malo...

Ako to ne upali, idemo u krajnje granice, tj.
1. Razaranje škole- sprejevi su super stvar, a da ne spominjemo petarde i razna pirotehnička sredstva za vrijeme blagdana...bit će veselo!naughty

2. Terorizam- a koga da ja, prvašica, teroriziram?!?!? Časnu?!?!? S obzirom da sam ju nekidan skoro srušila na hodniku, dobro je i krenulo...

3.Samoozljeđivanje
Skakanje s balkona- jedna od solucija...

Rezanje vena- malo prljavo ali ako uspije...

To bi bio moj "genijalni" plan da izađem odavde, mislim...mogu ja pasti koji predmet, ali neda se meni čekat do kraja godine...

Moj cilj: Izaći ću odavde pa makar me iznosili u lijesu.

Do čitanja, lol, pooz, kiss i takva sranja...

BY: Kokain Queen

- 19:11 - Jebitarite nas- (0 )- ( izbaci tog jebitara - a daj izjebitari više

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ej ljudi!!Ovo če biti smiješan blog!!Mi smo tri lude predivne cure za zajebanciju tj.
Pašta na brzo(ja,zadužena za dizajn,prva I.)
Jebi do kraja(druga I.,hiphoperska pankić cura,perverzna)
Kokain Queen(treća I.,rocker,obavezno zapali vrećicu od čaja dok kuha čaj)

ovako...neki moji fotosešoni...obožavam slikat sebe a nisam fotogenična ono-KILL!!!
hehe..pozz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moje oči(smeđe-zelene)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Onda ja u crno bijeloj verziji(To mi je fora =P)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
In da crna bijela verzija


A ove dvije ne želi sfurat svoje slike.A jesu glupe...a ok...pozz

BY:InnA FleA Alaine Nicole

Ovako....fotoshop Ivane:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Profil


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ccc..današnji mobiteli...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DO NOT slikati!

i to je sve od Ivane...

a za sad imamo Ivoninu samo jednu sliku =)

Image Hosted by ImageShack.us
Šta se sluša??

















pj
esme su jebeno dobre,nemojte nam sad prodavat neku spiku!!!
ljestvica by:InnA&Ivana&Ivona