< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...Malo o meni...

IME: Elvis
ZOVU ME: Muske,Prco, Sic...
DOB: 19
ROĐEN: 7.11.1987.god
HOROSKOPSKI ZNAK: škorpion
NAJ FRENDOVI: , Oski,Ledo, Dino, Ficho, Lazo, Bago, Bojan,Tino, ….
LJUBAVNO STANJE:u jako sretnoj vezi
SLUŠAM: vecinom narodnjake
NE SLUŠAM: svoju curukiss



...ako imate vremena, posjetite:

Dino

Nikolina

Blog.hr

......ako pita

Cujem druze ides dole uspomene gdje me bole,pa te molim kao boga pozdravi mi nekoga,ako pita dali pijem ti joj reci ne,ako pita kako mi je slazi dobro je,slazi nesto za svog druga ne mora da zna,neka ona zivi kad ne mogu ja!Ako bude s nekim druze baci ove moje ruze,jos je volim ali ne zelim pokvarim njenu srecu!ako pita dali pijem reci joj ne,ako pita kako mi je slazi dobro je,slazi nesto za svog druga NE MORA DA ZNA,NEKA ONA ZIVI KAD NE MOGU JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petak, 27.04.2007.

Kao iz bajke

.........kao iz bajke!zasto?
Pa ovako... ovo sta se meni desava vec godinu dana sa jednom prekrasnom curom je cista bajka,a bogu hvala da mi je cura.rijec je o Nikolini.nisam vjerovao da netko takav postoji.cura lijepa,vrlo otvorena i iskrena osoba.da sam znao da ce mi ovako biti potrazio bi je jos prije...kad sam se poceo dopisivati s njom osjetio sam nesto jako prema njoj a nisam je ni znao.a kad sam je upoznao - bum bam tres -znao sam to je to, to je zena mog zivota,zena koju cu uvjek voljet i kad više ne budemo skupa(ali nedaj boze za to).uvijek mi se moze vratit...ja cu je cekat...jednostavno mi je pod kozom, istetovirana u srcu, moja buducnost je ona,samo s njom mogu naprijed ici, zena koja zna uzvratit ljubav, zna voljet, crno zna pretvorit u bijelo, ja bez nje sam ko pijanac bez alkohola, ko covjek bez zraka, bez nje nema zivota!HVALA PRINCEZO VOLIM TE forever



| komentari (24) | print | # |