< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...Malo o meni...

IME: Elvis
ZOVU ME: Muske,Prco, Sic...
DOB: 19
ROĐEN: 7.11.1987.god
HOROSKOPSKI ZNAK: škorpion
NAJ FRENDOVI: , Oski,Ledo, Dino, Ficho, Lazo, Bago, Bojan,Tino, ….
LJUBAVNO STANJE:u jako sretnoj vezi
SLUŠAM: vecinom narodnjake
NE SLUŠAM: svoju curukiss



...ako imate vremena, posjetite:

Dino

Nikolina

Blog.hr

......ako pita

Cujem druze ides dole uspomene gdje me bole,pa te molim kao boga pozdravi mi nekoga,ako pita dali pijem ti joj reci ne,ako pita kako mi je slazi dobro je,slazi nesto za svog druga ne mora da zna,neka ona zivi kad ne mogu ja!Ako bude s nekim druze baci ove moje ruze,jos je volim ali ne zelim pokvarim njenu srecu!ako pita dali pijem reci joj ne,ako pita kako mi je slazi dobro je,slazi nesto za svog druga NE MORA DA ZNA,NEKA ONA ZIVI KAD NE MOGU JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nedjelja, 05.11.2006.

Tek onako


Vjerovatno ste shvatili da sam ljenčina kad ne pišem tako često posteve, zapravo nikako ih ne pišem ali...Oprostit ćete mi. Valjda.
Šta je kod mene novoga? Hm, pa moji dragi prijatelji sve me više zajebavaju! Umišljaju da sam zaljubljen u njih, tj. da su oni zaljubljeni u mene! Cura me više ni ne sluša! Umjesto da me utješi zbog te situacije s mojim frendovima, ona mi se još smije! Mislim...
Ima još jedna lijepa novost. Moj dragi tata je imao sudar s MOJIM AUTOM! I šta je najbolje sudario se s nekim likom i sa Ledetovim starim!!! I šta je još bolje, stari mu je vozio njegov auto! Sad se nas dva moramo šlepat bez auta! To stvarno nije normalno.
Ljudi, meni se neda više pisat pa....
Obećajem da ću drugi post napisat brže! Ću pisat malo o mojim jaranima.

E i da...za dva dana mi je rođendan. Ah star sam=(=(=(



| komentari (7) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.