subota, 26.05.2007. ♥

♥ večeras

super sam se provela vani danas.iako nisam vidjela onog koga bi trebala meni je bilo hm..zanimljivo.Išla sam van ja Jejom i Anchy (moje dve naj naj sestrične)Anchy je nakraju odtišla doma kod dečka (KOD DINE)
I tak smo Jeja i ja otišle u Rondo naš jebeno lud birc (iako brijem da će mu titulu uzet piskač,al za mene ne)
Jeja je pozvala Daria iz Vidovca i tak smo sa njim bile,heh a fora je dečko i simpa jenaughtynutzujonut
nakraju došlo je deset sati kad su Jeja i Anchy trebale doma a Anchyce nigdje na vidiku,na kraju se tam pojavila iz nekog grmlja..ZAJEBAVAM SE
Dario me vozio na motoru jea jea jea
i zajebavale smo se Jeja i ja sa njim i super nam je bilo....
hm,,,,volim izlazit sa svojim sestričnama jer mi ne naređuju kak ću se ponašat ko neke osobe....
iako sam danas vidla jednu curu koja me razočarala al jebiga...
neznam
valjda sam skužila kolko dvoličnost prevladava u markuševcu!

♥ 22:09 ♥ komentari (46) ♥ printvečeras

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.