nedjelja, 13.05.2007. ♥

♥ malo novog posta

a kaj da vam pišem...hm....
ah da na msn-u upoznala sam jednog jako slatkog dečka i čini mi se simpa.
Da vidla sam mu sliku i dosta je sličan onome tipu dečka kakve ja volim....heh cerekcerekne znam dal je visok,al znam da ima prekrasne PLAVE oči (svi koji me poznaju znaju da ja na to padam)cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
ok znam da nije pametno da mi se sviđa netko prek msn-a jer možda to nije on,al ipak ima tak ljepe okice joj....
al uskoro će bit zauzet pa....hehhehehehehheee
pa nisam se zaljubila u njega,al dečko je zgodan,i kaj ćeš...baš me zanima ko je ta sretnica koja će bit sa njim...hihi

uglavnomm to vam je to novo kod mene.
A da,slikali smo se prošli petak u školi i slika je katastrofa,užas!!!(mislim slika je ok al...)
Pogotovo ja u minici ludludludludludludludludlud
I kasnije sam se slikala sa Ineskom,Mihom,Ivonom i Megy,al slika nije dobro uspijela i nas 5 idemo se sutra ponovo slikat kod fotografkinje u dvorište.Mislim a žena je ono jako daleko, prek puta škole hehenutnutzujozujo!
Jedva čekam.
Jučer sam bila u gradu i u Turbo Limachu sam si kupila balerinkice....joj kak su meni cakine...hehe
uglavnom to vam je to od mene za sada.
Nisam u depri nisam zaljubljena i OSJEČAM SE HAPPY
b.t.w. POZZ IVONI MEGI INESKI I MIHI JER ZNAM DA SADA ONE OVO ČITAJU NA INFORMATICI
a pussa svima I JEDNOM JAKO JAKO SLATKOM DEČKU

♥ 09:51 ♥ komentari (118) ♥ printmalo novog posta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.