četvrtak, 03.05.2007. ♥

♥ Istina ide na vidjelo A I ISTINA BOLI!



Get your own Poll!



DA DA ZALJUBLJENA jojnamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcor
šteta što sada samo znaju dve osobe u koga sam zatreskana,a ostali misle da je to totalno treča osoba,no uglavnom to je užasno komplicirana priča...
dA uglavnom joj kak ja tog dečka vojim,ima tak sjatke očike i joj joj joj...uff
uglavnom
kod mene sve po starrom,nema ama baš niš posebnog ugl hm nedavno smo Ineska i ja otkrile neke pojedinosti o nekim ljudima,kako su se promijenili i tak,i kak je prijateljstvo od 7 godina otišlo uzalud u vijetar zbog nečeg što traje tek godinu...
I otkrile smo kak jedva čekamo srednju školu u kojoj ne želimo ikoga vidjet iz našeg kraja,jednostavno smo rekle da se žeelimo ponovo roditi i stvarat svijet po svojim pravilima.
Neznam dal je tako u srednjoj,al imam feeling da tamo ti ne goovoore sa kim ćeš se družiti,il te čudno gledaju ak razgovaraš sa nekim ko nije popularan...Neznam dal je taak,al volim vijerovat u to.
Znam i tam će bit "suđenja" i svakakvih stvaari,al mislim da je to duplo bolje od ove osnovne,pogotovo ove naše koja je sjeb*** do kraja...
Bivši osmaši bili su jako slložni,ovi sadašnji su tak več nekak,a mi sedmaši mi se tučemo međusobno,stvaramo grupnjake kakve do sada sigurna sam nitko nije vidio.
Užas u šta se naša škola pretvorila!
Nismo nikakva ekipa koja bi trebala bit na okupu a ne neznam napr. neke osobe odmah osuđuju Inesku ako se druži samnom...mislim to nisam ja sama zaključila,zapravo to nisam ni ja znala do nedavno kada su mi to rekle neke osobe..
Il danas sam saznala da Valentina sere okolo da ju ja stalno pratim,hahahaha
e bolji vic nisam čula,ono nisam znala da je pračenje ljudi ako nekoga pozdraviš.
Al to bi ja ionak trebala za nju reč,jer se ona uvijek pojavi gdje sam ja!
Mogla bi ja tu puno stvari napisati koje znam al mislim da bi se neki ljdui samo uvrijedili kad bi to čuli.
Ok imam i ja svoje mane,naprimjer da se još uvijek ponašam ko petogodišnje dijete,al hallo kaj ću sada pušit i pit i bit mrtva ozbiljna u svojim 13 godinama,pa pred menom je cijeli život u kojem ću to moč radit,a neću uvijek bit mala,jer kasnije ja ću uvijek bit velika.
I zašto se sada nebi trebala zabavljat,i bit opuštena nego svaki čas nekog podbadat i neznam kaj...OSUĐIVAT LJUDE JER NISU SAVRŠENI I JER TI SE USUDE PRIGOVORITI
iskreno,ja volim ljude bez dlake na jeziku,pogotovo moju sestru,ona je takva.Ona uvijek ti sve kaže u facu,nikada ne ogovara jer sve ti direktno kaže.
Jednostavno je takva i ja joj se divim,i htijela bi biti kakva je ona al ja se bojim da nekoga ne povrijedim.
Istina,nekim se ljudima zamijerila al kad su shvatili da je to istina za koju oni nisu znali oprostili su joj.
He he
ODO JA SADA U ŠKOLU
a ovo mi je baš zanimljiva tema

♥ 11:33 ♥ komentari (106) ♥ printIstina ide na vidjelo A I ISTINA BOLI!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.