ponedjeljak, 23.04.2007. ♥

♥ Life

perfekcionizam nažalost ne postoji,a i billo bi glupo kada
bi postojao,onda bi mi svi ljudi jednostavno bili isti!
Al svatko od nas želi biti barem jednim dijelom sebe
u nečemu jednostavno savršen....Iako savršenost
ne postoji jer uvijek se nešto nekome drugome ne sviđa
to znači nekome drugome to nije savršeno...
za sada meni je ova poruka savršena jer
govori ono što bih ja trebala učiniti
i to sama sebi Ja poručujem:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Inače u mom patetičnom životu nema ni
trunke neke novosti...osim da sam ponoovo
Nesretno zaljubljena,al jbg što je tu je!
Ja nisam kriva,,,,ili jesam,,,, neznam,,,, škola
je ok,ukor još nisam dobila...neznam točno kada idem
na razgovor kod pedagogice i ravnatelja!
Željela bi da mi se život promijeni,jednostavno ne volim ovakvu
dosadu,a pošto se nemogu nikakvom aktivnošču bavit
što onda da radim???
Ni ja sama neznam što me zanima!!!!!
Al nadam se da ću več jednom shvatiti, SAMA!
Dotle mi vi slbodno pomognite....
Zahvaljujem na komentarima i čitanjima ovog jadnog blogiča...
do čitanja & pisanja pozz
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

This love - Maroon...

♥ 22:31 ♥ komentari (130) ♥ printLife

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.