petak, 20.04.2007. ♥

♥ jučerašnji dan

.jučerašnji dan mi je bio najgori,jer ĆU ¨MOŽDA DOBIT UKOR!!!!!
zašto?
zato jer sam dobila od profe iz matematike test i sada ja sam ga dala Natali da si ga ona fotokopira jer Naci je b razred i oni su kasnije pisali test,tak da ona nauči a ne da donese taj test na test kao što je napravila i profa ju je uhvatila,i Naci me nije cinkala al profa je znala da sam ja taj test dala jer profa ga je samo meni dala!
Rekla je da će danas porazgovarat sa mnom,a još u razredu b razredu rekla je da ću dobit ukor!
Sada me strah jer odmah prvi sat imamo matematiku!
Neznam kaj će bit,a ak ne dobijem ukor kladim se da će mi dat jedan jer ovak loša sam iz matematike tak da mi ne treba još jedna jedinica,i nek tu jedinicu pokupim mogu zaboravit bilo koju srednju školu!
Sigurno će me i namjerno pitat!
Pa ću i to dobit sulju!
Aj ljudovi razveselite me sa komentarima kada se vratim jer iskreno nemam pojma kaj će bit danas u šk
i kad se vratim da bar tu neke vidim...jer je mene tolko trta...UŽASSS

♥ 09:37 ♥ komentari (114) ♥ print jučerašnji dan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.