ponedjeljak, 16.04.2007. ♥

♥ mmoojja aabbeeecceeddaaaaaa

A- ana ime moje mame i ana maria moja super looda sestrična
B- bruno (moja prva ljubav),buraz moja najbolji
C- cedevita puna vittamina njam njam
Č- čokolada,ne mogu zamislit život bez nje
D- da...uglavnom kad nemam kaj napisat il reč onda je najbolje napisat DA....
E- eh..isto uzrečica kad nemaš pojma kaj reč
F- filip-jedan zgodan dečko sa mora,fix-loodi "nafixani" fix
G- loddi griviči brothers-twinsi iz b razreda....Grba jedan komad također iz b razreda
H- hajduk...............puj puj
I- irenna jedna looda 8-mašica,ivona & ineska my b.f.f.
J- josipe,poznam ih puno pa ih ne želim nabrajat
K- konjeki jedna prekrasna životinjska biča,koje sam puno puta jahala
L- Lucija,također ih poznam fkt puno pa da nismo znali, lizalice-mmmmmmmmm
Lj- ljuljačka obožavam je,pogotovo one u parkiču jer škripe hihi
M- msn bez kojeg nema života......motori moji snovi uf.........megi&miha my b.f.f.
N- nina moja superiška sestrična,nepravda-nešto naj odvratnije što postoji na ovome svijetu
NJ- nježno ...jako volim nježžžnnooooo(bilo kaj)
O- oči plave kao dva bisera,uf kak lako padnem na prekrasne plave oči one su moja največa mana
P- parfem....bez kojeg nemogu iako ih imam više
R- rondo he he he NO COMENT (naj birc,iako pomalo dosadan več)
S- strah ood mraka,moja velika fobija,skinsice,JEBENE CURE
Š- ššššššššššuti...najčešče bih vrištala to nekim ljudima,al mi je malo bad da ih ne povrijedim
T- teo,komad iz srednje
U- uh....dosadnooo
V- vlatko komad iz srednje,vlatko frend sa msn-a
Z- zajebancija bez koje fkt nemogu nikada
Ž- žvake....mislim najbolje prijateljice smo he he he

♥ 21:31 ♥ komentari (97) ♥ printmmoojja aabbeeecceeddaaaaaa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.