ponedjeljak, 09.04.2007. ♥

♥ ej j0 j0 peole

prvo bih htijela reč onom ko več je koji je na postu prek na kraju ostavljao onakve jadne komentare i mijenjao svakih 5 min nick nek se nosi u tri p***** ma**** i da nikada više u životu nije ništa reko protiv moga društva JER TI JASNO IDIOTE/IDIOTKINJO
ili si možda bezspolac,il dvospolac pa se nemožeš odlučit odabrat nick!!!!!
uglavnom evo mog malod dužeg posta,inače uskrs je prošo i još tjedan dana samo slobodni od paklene ustanove-ŠKOLE!
nadam se da se svi zabavljate na praznicima....
Neki su na moru neki ivan Hr,a neki su baš kao ja cijela 10 dana doma i dosađuju se netom,filmovima mjuzom i ostalo!
ponovo sam počela pisat priče,a mogu se i pohvalit da sam ponovo počela radit grafite..hi hi
inače fkt jako malo provodim vremena na blogu jer sam stalno na msn-u tak da ako ga ko ima neka mi se javi,malo niže u več nekom postu imate moju adresu!

James Blunt - Your...

Music Lyrics
malo da slušate,ako vam je dosadno!
A ako nije onda ugasite si zvučnike...lol
inače kod mene ama baš ništa pametno nema! Malo sam nostalgična za školom...grrrrrrr
a kaj ču sada
idem malo preuređivat blog
chaos
i do čitanja
puusam vas

♥ 13:22 ♥ komentari (73) ♥ printej j0 j0 peole

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.