ponedjeljak, 02.04.2007. ♥

♥ na nagovor

ja fakat mrzim kada me netko nagovara i onda ja to učinim!
Evo ovo je fakat zadnji post prije Uskrsa OZBILJNO NAJOZBILJNIJE
nema vviše nagovora!!!!!!!!!
I evo šta da pišem osim da mi je dosadno....ha?????
Tužna sam danas,i nije mi do ničega,i sada mi je sve sjebano pa sam odma promijenila i pozadinu bloga,i chatpozadinu,i muziku i samo ime bloga!!!!
Loše sam vijesti vidjela i saznala...a jbg istina boli kak bi Irena rekla!
:-( I am just stupid brunette
and sad girl!!!!!!
Danas smo pisali test iz zemljopisa,a sutra bi trebali iz matišeee no profa je odgodila jer kao nemamo pojma!!!
A u srijedu imamo lektiru.... perverznu knjigu Adriana Molea ( frik piše o svojem drkanju)
Uglavnom juck!!!!!!!
Ajde jedna happy vijest je ta da su praznici za dva i pol dana i onda ču po cijele dane moč se izležavat u krevetu i buljit u filmove iz valjda 15.stolječa!!!
A i buraz če mi doč,pa ču se zajebavat sa njim....malo.....
danas sam još i odlučila da idem u žensku opču gimnaziju....
ajde bar i ja znam svoju budučnost!
Odo ja počet sa svojim izležavanjem .....vratim se na chat negdje u ..hm....21.30 h
pusseki i da ljudovi DI SU KOMENTARI???????????????????'

P.S. ovo je možda moj posljednji blog zaauvijek nekak mi se taj shit od bloga ne radi više...komentari mi se smanjuju a i sve manje mi ga ljudi posiječuje i nitko ne čita postove.....
PA TAK NI OVO NITKO NEČE ZAMIJETIT

♥ 19:41 ♥ komentari (233) ♥ printna nagovor

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.