petak, 30.03.2007. ♥

♥ aloo hallo

a ej ljudovi moji zaboravila sam šifu od msn i nemogu u njega......namcor
kad sam totalnoludludludludludlud
da LUDDDAAA
danas smo pisali biologiju i od 16 pitanja ja nisam znala 3 ostalo sam sve prepisala iz knjige i šalabahtera.
Baš sam ga dobro napravila stala su mi sva pitanja koja smo pisali na mali kvadratić papira jer slova su bila milimetarska-.....-pa i manja
bilo je baš foora
a ok,aj priznajem znala sam i ja sama nekaj.....
Mi smo ludi pod biologijom,uvijek se mijenjamo za testove.
Ja nisam htijela ovaj put jer sam dobila fakat laganu grupu i skoro pa svi odgovori su mi bili u šalabahteru!
Joj da danas sam se pofajtala sa onim debilom iz našeg razreda(BRUNO LUŠIĆ)...kreten kad izaziva i onda idiot se pod zadnjim satom digne i baci mi torbu i ja izletim iz razreda po ravnatelja....buhahahahhahahahahaathumbupthumbup
idiot glupi,zabio mi je svoje duge ženske nokte u ruku i sada mi je naotekla ruka!Al priznajem jesam ga ja par puta dost dobro nabila.....
Danas mi je bio baš foora dan jer sam razgovarala onak u prolazu sa Brcomnutcerekcerekcereknaughty
E da znate kaj mi se još danas dogodilo!
Bila me pod matišom glava počela jako boljet (neki znaju da sam bila i u bolnici zbog toga) i sada ja zamolim profu da me pusti malo van kao na svijež zrak,i sada ona mene pusti al sa Mateom I. i sad nas dve odemo do zbornice po tabletu neku.
I sada nam ženska iz računovotstva da neke papire za besplatan tečaj stranih jezika....no uglavnom vratim vam se ja u raz i počne se na mene profa derat da kud sam ja išla...kao da di je mene ona pustila...da meni nitko ne može davat tabletu (A PEDAGOGICA ME UPUTILA ŽENSKI IZ RAČUNOVOTSTVA) i da kao kaj mene sada glava ne boli....
mislim da profa je fakat glupa..
Ono sve cure znaju da imam migrenu i da ti bolovi glave fakat bole jeb***kaj sam trebala odma otić doma!!!!????!!!
Fakat je mutava...i baš mi je drago da ide ove god u mirovinu!!!
jupyyy
al danas je dan baš fora ejdino mi je žao Ivone (zbog love life)
IVONA KISAMM TE U PAMETNU BULJU I ON JE GLUP
JOJO SRETNO SA "BOKSOM" lol
TAMY & DARIO
NACI & ĐUKA
SKA -kissach
POZZZ SVIMA OSTALIMA
btw. DINO SRETAN PUT U ITALIJU I provozaj se par puta za mene u Gardalandu
BYE & KI$$
sssvvvvviiiiiiiiimmmmmmmmaaaaaa

♥ 16:01 ♥ komentari (106) ♥ printaloo hallo

četvrtak, 29.03.2007. ♥

♥ svijet je tako..tako OKRUTAN!

velka okrutnost je u svijetu i neznam ni ja sama zašto,al sve mi je bilo tako lijepo i jedna mala pogreška ruši moj happy svijet kao domino...malo po malo....
mislila sam da me nikada ponovo neće dotaknut da nikada više neče doč do mene da sa izbijegavanjem toga neču ni osijetit..što to, pitate se, e pa pravu istinu,pravu bol!!!
oči sada sam si opet sama kriva,i tak mi i treba
I LIKE WALKING IN THE RAIN
CAUSE NO ONE KNOWS
I'M CRYING

evo ljudiči...malo me kometirajte,da me bar to malo raspoloži.....
kissach
&
bye

♥ 13:58 ♥ komentari (105) ♥ printsvijet je tako..tako OKRUTAN!

ponedjeljak, 26.03.2007. ♥

♥ L0L

evo moj msn je:malaludalucyka@hotmail.com
tamo sam često,i ako nešto hitno trebate,javite mi se tamo!
Uglavnom kod mene nema nekih novih stvari,a naslov lol je eto tak,jer nisam kaj drugo našla za napisat u svom mozgu!
Ponajprije,dosadno mi je....jako i neznam kak ubiti tu dosadu
ajde vi me bar komentirate pa vam zahvaljujem puno
a sada odlazim u svoje "odaje" gledat Tv-byee

♥ 19:47 ♥ komentari (60) ♥ printL0L

♥ znate kaj????

malo sam razmišljala (LJUDI JA SAM RAZMIŠLJALA,NEMOGUČE ALI ISTINITO)
i skužila da zapravo nijedan post nije o meni...npr,o tome kaj volim, o tome kaj jedem hihi
o tome koga volim,o mojem društvu (sa kim se družim)
e pa sada ču nešto napisat!!!!
Naravno pa ime mi znate,kaj ne??
evo sada ču vam nabrojat kaj ja voljim a kaj nevoljim........
pa VOLJIM: *pizzu
*more
*čokoladu -ko me pozna,zna da sam ovisnica o njoj
*suprotni spol
*volim kada sam IN LOVE
*zajebanciju
*net i svoj komp (iako me koji put razjeb**)
*volim svoje frendice
*svoju hip-hop grupu
*svu mjuzu (osim opere,nekih cajka NEKIH,i slipknota)
*svog rotvajlera Neru
*sebe (koji vic)
*trapke
*crtati & pisati
*istinu

a NE VOLJIM:*nepravdu
*laž
*varanje (bilo kakvo)
*preseravanje
*mrak (istina, sa tim me nikada nemojte zajebavat)
*ulizice
*ljude koji previše "guraju nešto što se ne može pomaknut"
*izigravanje
*ruganje.....
itd...........

inače ja sam cura koja se jako promijenila od prošlogodišnjeg ljeta!
sada sam jako optimistična u svakom pogleedu i napokon imam ponos u sebi,mislim ne sramim se tak jako kao prije....
volim sve,zajebanciju najviše,meni nije važno jer na moj račun il tuđi al glavno da je u društvu ZAJEBANCIJA !!!
iako mislim da za nju je naviše potrebna dobra ekipa!
a ja imam jebenu ekipu,i supač su mi
SKA&MEGY&MIHA&IVONA&TOMY&NIKICA&DINO&IVEK&DADO&GRBA&MARKO T......
obožavam ih iako bi ja bez njih bila NIŠTA
no ipak ima tu osoba koje ja jednostavno nemogu podnjet,mislim mnogi su nagađali al nikada pogodili jer je dosta teško!
Ja te osobe ne mrzim i mislim da su ok no kada krenu sa svojim "preseravanjem" fuj odma mi se zgade!!
OK dosta o tome....
inače trenuttno imam dve simpe,jednu svi znaju jer je iz naše šk a druga..hm..NO COMENT
baš su sjatki dečki.....hihihi
Trenutno se ne bavim ničim,iako sam se 3 godine bavila folklorom,pa 2 godine rukometom,sada samo u slobodno vrijeme bordam.
Iako bi htjela probat vaterpolo ili tenis......
ali zato plešem TRENIRAM u hip-hop grupi,koju smo nas par cura osmislile. Nasutpamo svake god za priredbe.
Predprošle godine trebali smo na Lidrano,no jedna nam se cura razboljela,pa nismo...čujte pa ipak smo mi timski rad
jap.....
kaj vas zanima pitajte me
a fizički vam je moj opis jako skroman:
visoka 1.70,imam zeleno plave oči,tamnosmeđu kosu,
i sve ono kaj svaka cura ima u mojim godinama! (imam 13)
ah da nemojte mislit da sam debeljuca samo jer sam ovisnica o
čokoladi! Imam (ja mislim da je to normalno) 50 kg
PITAJTE ME KAJ VAS ZANIMA
KISS VAM ŠALJEM U PAMETNE BULJE JER ME KOMENTIRATE
KI$$ACH
&
BYEE


♥ 13:54 ♥ komentari (51) ♥ printznate kaj????

nedjelja, 25.03.2007. ♥

♥ tulum.....jebeno je bilo

BILO NAS JE MALO AL NAM JE BILO DOBRO
PS...DEČKI HVALA NA VIGORU
CURE HVAALa NA PREKRASNIM POKLONIMA
VOLJIM VAS SVE
I DA VOTKA JE BAŠ SADA DOBRA,KADA SAM SAMA...HAHAHHAHAHA
čestitaj te mi ročkas
pa danaas mi je
hehehhehehe
ljudi zajebavali smo se
tekma se naravno gledala,mjuza se puštala a ekipa je bila za 5

izbrisala sam fotke,jer su se neki "golupčiči" bunili!!!!!!!!!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

♥ 00:10 ♥ komentari (94) ♥ printtulum.....jebeno je bilo

subota, 24.03.2007. ♥

♥ DANASSS.-PAAAARTTYYY

DANSA MI JE TULUM JUPYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
JEDVA ČEKAM,A SUTRA MI JE ROČKAS
HEHEHEHEHHEHEHEHEHEE
LJUDI VOLJIM VAS SVE I LJUBIM VAM PAMETNE BULJE ZATO JER STE MI OSTAVILI PUNJO KOMENJTARA
OSTAVLJATE MI IH JOŠŠ
KISSACH
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

♥ 10:14 ♥ komentari (86) ♥ printDANASSS.-PAAAARTTYYY

petak, 23.03.2007. ♥

♥ iz san dana-u nočnu moru

nije ovo još jedna od mojih izmišljenih priča (PA NJIH OBJAVLJUJEM NA DRUGOM BLOGU)
ovo je stvarnost!!!Moja stvarnost!
Samo se pitam zašto sam to saznala 2 dana prije svoga ročkasa,pa šta nisam mogla živjet još barem 3 dana u tim lažima koje su mi prekrile oči i nisam vidjela NOČNU MORU!
Šta, neznam...neki če ovo smatrat malenim problemom,all ovo je za mene jedan veliki...
Mislim,zamislite da shvatite nakon nekog vremena da osobe za koje ste mislile da vam nikada neče okrenut leđa,zamijenit te sa nekim,biti tvoje rame za plakanje,biti tvoja podrška BITI TVOJE NAJBOLJE PRIJATELJICE....upravo naprave sve ovo obrnuto...
ja sam danas sve to skužila,mislim one sve 3 su se pravile kao svijet je savršen,a ja sam samo zbrojila 2+2 i dobila rezultat!
Trenutno mi se neda ni objašnjavat šta je bilo no za mene je to bol....
I sutra ču morat staru masku "velkog" osmijeha stavit na lice!
A i najviše me povrijedilo (iako te osobe danas nije bilo u šk) da ta cura također mi je lagala,a od nje to nikada nisam očekivala!
I kome da se sada obratim,kome da plačem kada sam opet sama
a jbg nikog ovo sranje ne zanima,a koga i bi!?!
Svi imaju svoje probleme...a ja sam sada samo izjasnila svoj

myspace


myspace

♥ 18:08 ♥ komentari (106) ♥ printiz san dana-u nočnu moru

četvrtak, 22.03.2007. ♥

♥ ejjjjjj

TULUM JE PREKOSUTRA,a ja sam bolesna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Starci su mi rekli da ga neću radit,ako se danas nebudem osiječala dobro!!!!
Pa ja ču se ubit.....
Ok imam još 4 i pol sata da ozdravim i odem u školu jer inače nema ga,a ja to nemogu dopustit....
pa svi dečki osmaši i moje curke bi mi došle....
Inače,jučer u školi poslje njemačkog kad smo mi cure trebale počet smišljat koreografiju na Lose Control
od Missy Eliot (ZNATE DA MI PLEŠEMO)
glava me je užasno jako počela boljet,i jednostavno nisam mogl gledat na svijetlost....curke su mi rekle da su mi i zjenice jako proširene,pa valjda zato nisam ni mogla geldat...
Uglavnom,sada vam ja jedva izdržim prva dva sata, i to TIJELESNI & GLAZBENI
i više fakat nisam mogla,morala sam doma.
Ajde,za sat povijesti matiše i hrvatskog nitko mi neče zamijerat!
I Megy me otprati do doma,i čim sam došla išla sma se leč i prespavala sam jučer cijeli dan!
PREKRASNO!
probudim vam se ja danas kao nije mi ništa,a ono mene glava boli na svaki cim!
Mislim kad mirujem i to ne,al cim il skok il bilo šta mene ona zaboli.
Baš me zanima kak reagira na buku,idem si ja pustit Metallicu pa da vidimo.....hehhehehehehhehehe
ludo!
A jbg,morat ču si prije škole popit tabletu il tak neš,valjda bu mi bolje!
Nema ništa tak strašnog,kaj danas je ionak Dan Voda pa imamo neku priredbu valjda....jer nam dolazi komisija iz Eko odbora da vidi jer čemo zadržat titulu Eko škole!
Inače imali bi sada engleski...blok sat hrvatskog...blok sat kemije....vijeronauk...
iss...jedino mi se neda na hrvatski!!
Evo to je za sada to...
komentirajte mi blog
i ona mala CHIKITA JE JEDNA OBIČNA MALA BOLESNJAČA KOJU MOLIM DA MI NE PRILAZI BLOGU DA NE DOBIJEM NJENU ŠUGU

myspace

CHIKITA OVAK ČEŠ IZGLEDAT KAD TE JA DOHVATIM


myspace

♥ 08:35 ♥ komentari (130) ♥ printejjjjjj

utorak, 20.03.2007. ♥

♥ happy day

baš mi je happy day osim da sam iz povijesti kod Sovulje dobila 3 i iz fizike 2...stim da mi je profačica iz fizike
poklonila 2 jer od 10 pitanja ja sam znala 2 hahahahahhaha
a smijem se naravno jer koda sam napušena cijeli dan...mislim to su me pitali,jer sam na pušenna!
I ja danas lijepo podijelila pozivnice..i svi mi ono kažu da če doč,
i kasnije mi bili na stanici i zajebavali Dinu i
tam nekog Dalmoša (lika sam danas prvi put vidla,i ljudi moji za umrijet od smijeha je sa njim)
i dođu RVC,Znka i Tola i pričamo nekaj za moj tulum i oni troje me počnu nagovarat da
ih pozovem,i ja ih naravno nakraju pozvala...a mislim kaj sam drugo mogla
HAHAHHAHHAAzujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujo
zujonutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutzujozujozujozujozujozujozujozujozujo
E SMIJE MI SE ZA POPIZDIT
ak ja ne dobijem mišiče na trbuhu od ovog smijanja,,,,onda bum dobila salo na mozgu
hahhahahhahahahahhhhhhhhhhhhhha
al znate kaj je najbolje da ja nemam pojma čemu se ja uopče smijem eekwinkeek
hvala na komentarima
IAKO JA IH HOČČČČČČČČČČČČUUUUUUU PPPPPUUUUUUUUUNNNOOOOOO
ki$$Ach
P.S. tola mi je obečao za poklon da če mi dovest brco...nottttt

♥ 19:30 ♥ komentari (111) ♥ printhappy day

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.