Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Dizajn: Music is life

Opis bloga

Ime: Ira
Dob:16g (25.1.1994.)
Msn: dark_angel2501@hotmail.com
Ljubav: u vezi =DD
Muzika:The Offspring, System Of A Down, 3 Days Grace, Linkin Park, Within Teptation, Rancid, Vatra, Riblja Corba, Psihomodo Pop, Opca Opasnost i naravno moj najdrazi Bajaga <3<3<3<3<3<3<3<3<3


.....JA NISAM TVOJA MALA I NISAM TVOJA LUTKICA NI TAMO NEKA BEZ IMENA TAKO NE GLEDAJ ME SA MNOM NE IGRAJ SE JA ZGAZIT CU TE ......

Linkovi

matea =)
alma...nice blog =)
neobicna rockerica
nelly
muzic is life-dizajni
Dario


MOJA PLAYLISTA <3<3<3<3

3DG - Home
DARREN B - Stand By You
FRKA - Sada Znam
GUZVA U 16-ERCU - Volim Te Budalo Mala
HELLOWEEN - Forever And One
JSL - One Shot
KISS - I Was Made For Loving You
OPCA OPASNOST - Doktore
OPCA OPASNOST - Ti
OPCA OPASNOST - Ti Mi Neces Reci Zbogom
OPCA OPASNOST - U Tvojim Ocima
SANDI THOM - I Wish I Was A Punk Rocker
SIMPLE PLAN - Untitled
SIMPLE PLAN - You Don't Mean Anything
THE OFFSPRING - Cool To Hate
THE OFFSPRING - Dammit, I Changed Again
THE OFFSPRING - Self Estem
THE OFFSPRING - She Got Issues
THE OFFSPRING - Want You Bad
THE OFFSPRING - Why don't You Get a Yob?
THE OFFSPRING - You're Gonna Go Far Kid
VATRA - Bioritam
VATRA - Glava Kojom Ne Razmisljam
VATRA - Privatni Pakao

nedjelja, 31.01.2010.

sinoc je bilo predobro vani =))
mozda mi je netko i falio jedna osoba moja ana, ko nju jebe =))
hahahah samo se zezam
malo smo imali problema sist svi za jedan stol heheheh bilo nas je 7 a ono =)
fali mi malo druzenje sa nekim osobama =((
joj ja nzn ni sta pisem -.-

ja mrzin biti zaljubljena to mi je nesto najgore na svitu i iman osjecaj ka da cu se opet zaljubiti a to ne zelin jer san se taman odljubila i uvijek patim ne zelin opet past u depresiju
sta je najgore u svemu tome ja nebi izdrzala u vezi dulje od tjedan-2 ja to nemogu mene to gusi malo previse
u pocetku je sve dobro al poslin ja to vise nemogu podnit svako malo se sa nekim nalazit ja bi najrade puskom pucala na njega iako ga volin il nes tako...
ja kad dobijem nesto ja se oladim meni to visenie zanimljivo hehehe
zvuci retavo jelda?
znan znan
al jbg kad san takva cila
iden sad na kavu jos malo =)) u beata
heheh
tako da neman puno vrimena
ajte pozzzzzzzz
kiss



Komentari | 8 | ♥

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.