Jebem vam BOGAAAA!!!!

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Jebem vammmmmmm bogaaaaaa

Linkovi
NAS NOVI MEJL, ZA (ANTI)FANOVE

pope_executor@net.hr

Koliko je presretnih dusa posjetilo ovaj blog
Counters





Counters



21.04.2006., petak

Bog je spasioc(hehhehehe)

AAAAAAAAAAAAAA. Kako divan dan. Doso sam nocas sa bolovima u sisama i vec sam pomislio da me bog kaznjava ili za one paganiste bogovi. Sigurno me odin skinuo munjom. I tako ja mislim evo bog me kaznjava za sva moja djela i popio tako ja cafetin i uspio nekako zaspat. Probudio se oko 12.00 sati kad ono bol polako nestaje. I stao ja i malo razmislio koji mi je bio da povjerujem da me bog kaznjava. Kako sam jadan. U prijasnjem postu moj frend se zapitao kako ja razmisljam. Evo odlucio sam napisati. Crkva sama po sebi mi nebi smetala pa ni vjera ni krscani ni popovi(necu tu uzimati one ostale religije vidjet cete zasto) samo da se ne petljaju u stvarima koje ih se ne tice. Recimo koji kurac mene ima svecenik opominjat kako ja izgledam i sta ja radim. Koj kurac ima ovaj papa pravo reci da je rock zlo. Koji kurac ima prijasni papa reci da je homoseksualizam bolest. Koji kurac meni ima papa za vrijeme krscanskih ratova slat djecu od 15-16 godina u rat. Koji kurac je uopce papa. Seljacki debil koji sere tu i tamo i zalaze se za mir u svijetu i organizira svakakve akcije za pomoc djeci a ima vikendica vise nego isus sam. Vise para su gladna djeca zaradila rock koncertima nego bilo kakvih pizdarija sto je crkva organizirala. I uvijek me jedna stvar zanimala. KOji kurac su oni supski ministranti setali se okolo i tjerali ljude da se preobrate na krscanstvo. Zasto on nebi vjerovao u kamen. Te ga vidi i moze ga opipati. Gdje vi boga mozete opipati. Znam ja ono bog je ljubav i sve. Nije bog ljubav. Ljubav vi sami proizvodite. Znate ono kad zelite nekome pomoc pa mislite joj ne pa vas zaboli srce. To je ljubav i ljubav vas tjera da radite lijepe stvari. I recimo jebo ga bog cime je netko dijete zasluzilo da sa nekih pol godine umre i neznam sta. Cak nije ni zgrijesilo ni nista. Gdje je tada bog. A pazi crkve jebote: Cudni su putevi bozji. Nisu cudni nego su ljudi sami na svijetu i rade sto god i boli briga. Zao mi je svecenika i casnih, recimo ako ste gledali Dogmu odmah napocetku onaj glumac jebo ga bog Matt Damon prica sa onom casnom. Ono je ziva istina. E i sad me jos zanima, da ja napisem neku knjigu punu morala i ubacim svakojake osobe i kazem da se to desilo bi vi vjerovali. Svi znamo odgovor. Bilo kakva vjera zatupljuje ljude i oni jos uvijek ne kuze da je svrha zivjezi zivot na nacin kako si ti odredis a ne neka pravila.
Krvavi razapeti isus
- 13:30 - Izjebi si svog boga (65) - Razvali boga na papir - Izjebi sve svece