. . : : Ć ! b @ : : . .

subota, 09.12.2006.

Ovo su jedni od boljih viceva koje sam ja čuo...

1. Svađaju se Crnogorac i šiptar... i dođe šiptar Crnogorcu:
- Jebem ti otac !
- Misliš majku ?
- I njega !

2. Pita učiteljica Pericu:
- "Ako tri ptice stoje na grani, a lovac ubije jednu... Koliko će ptica ostati na grani ?"
- "Niti jedna... Jedna je mrtva, a druge dvije su se uplašile i pobjegle."
- "Nije točno... Ako imaš tri ptice i ubiješ jednu, ostaju ti dvije... Ali sviđa mi se način na koji razmišljaš."
Na to ce Perica:
- "A da ja vas nešto pitam.... Ako šetaju tri plavuše i svaka ima sladoled... Jedna ga liže, druga ga gricka, a treća ga uvlači u usta...
Koja od njih nije oženjena?"
- "Ona što ga uvlači u usta."
A Perica će na to:
- "Nije točno... oženjena je ona koja ima prsten, ali svđa mi se način na koji razmisljate."

3. Hitler i njegova močna vojska stoje kraj ogromne litice! Do druge strane ima preko 15m! Kaže Hitler židovima:"Ko skoči na drugu
stranu,SLOBODAN je! Skaču židovi, a niko ne moze preskočit! Jedan uspije i sav sretan počne skakat... kad Hitler izvadi pištolj i ubije ga i kaže: PRIJESTUP!
dead
- 19:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.