ponedjeljak, 22.01.2007.

Novi post No.5

Bračo i sestre evo došlo vrijeme da ja opet napišem novi blog koji neki več čekaju a neke vjerojatno boli kurac. A takih je puno. Eto da vam kažem da je na ateistima bilo super i zahvaljujem Svorenu što mi je javio da ima mjesto za prijevoz. Usput bi pozdravio šofera Ivanu i Dianu Pul sa kojima smo putovali i proveli ugodno vrijeme. Ljudi ak niste probali multivitaminvotku probajte to je prava stvar. I da vam se pohvalim u Našicama je formiran novi; nazovimo ga punk bend, NIŠ` KORISTI. Članovi benda su: Tin Svoren-gitara,
_________ Ljul-bas, Mali Marac-drums i Želja-vokal. Več smo dobili neke pohvale od obožavatelj, a tu bi spomenio Tinu i Jasnu koje su, kako one to vole reč, naše naj obožavateljice. Ovom prilikom bih se javno ispričao Svorenu zato što nisam objavio još ni jednu njegovu fotku na blogaču. SorryL. Sad če ih bit. Htjeo bih reč Matku da me nehvali tolko okolo jer bih se mogo umislit. A to mi nebi bilo ljepo. Al nemogu ja to njemu zabranit al nema veze. Hac kad če izložba fotki? Villi ti i ja bi morali češče sa Tazzom derat onu votku ko u Miholjcu Što smo mazali. A Lukica nek se neživcira kad ga ljudi malo jebu. Dopizdit če im. Evo danas se spremamo na Lapovac ko i sav pošten narod da proslavimo tog Vinka. Baš me zanima šta je taj čovjek napravio da ga svi tak slave. Mora da je bio legenda ko Tito. Priča se da če uskoro neki konc u densu. OPET. I treba. Pa če se ljudi opet malo zabavit, a ak neče ko ih ..... mi očemo. Mogo bi vam ovom prilikom objavit slike benda pa da se Svorenu ispuni želja. To če ga jako razveselit pa če mi bit drago zbog toga. I pozdravio bi još Vedranu u Đuksu. Pa bračo i sestre idite u miru. Fala kurcu

Tin

Ljulj. Nema druge fotke ova je sa osobne

Mali Marac

Želja

Ova priča nije izmišljena al sličnosti sa osobama iz stvarnog života su namjerne.
Sva prava autora su podržana od strane šešeljevih radikala. fala na potračenom vremenu.
sia i uživajte.

- 13:47 - kOmENtaRi (43) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.