Jagodica_Bobica

subota, 11.11.2006.

Subota navećer, a ja doma...

Ljudeki moji...malo da vam se javim...što je stvarno čudno obzirom da sam subotom u ovo vrijeme u kupaoni, ili si peglam kosu ili gledam što ću obući za van...e hebiga, malo sam se prehladila i umorna sam jer sam do sada sa frendicom radila plakat o AIDS-u greedy (bit će petarka iz biologije)... Malo sam u banani sada, ali ne zbog nekog ljubavi ili tako nešto, već zbog te glupe prehlade...headbang pa evo nešto prekrasno...

Školjka

Oprostite mi, ako možete,
Što i ja pišem baladu o školjki.

Po kamenoj ulici primorskoj,
U metežu djevojaka, mladića,
Hodala je mala starica u crnom
Noseći preko ruke
Košaricu punu
Blistavih školjki.

Kroz smijeh i žamor,
Ona je lagano
Hodala i tiho govorila,
Kao da je slušaju
Svi: - Kupite školjke.Sirota sam.
Nikoga nemam.Kupite školjke.
Jedinac sin moj u ratu je
Poginuo.Ja sam sama,sa školjkama.
Kupite ih.Kupite školjke.

Vrativši se sa školjkom kupljenom
U svoj grad, na uho je stavljam
I njen šum prisluškujem:...
Jedinac sin moj...u ratu je
Poginuo...Ja sam sama...sa školjkama.
Kupite ih...Kupite školjke.

Oprostite mi, ako možete,
Što i ja napisah baladu o školjki.



Evo molila bih vas da sada napišete sve što mislite i osjećate u ovom trenutku...

11.11.2006. u 20:18 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O meni


Hy! Ja sam Sylvia. Živim u Jaski, idem u 3.r. gimnazije. Imam 17 godina. Po horoskopu sam ovan, što znači da sam jako jakooo tvrdoglava naughty.Nadimak mi je Jagodica Bobica. Bavim se streljaštvom, idem u teretanu, i učlanjena sam u DVD Jastrebarsko. Volim adrenalin, brzinu i dobre aute. Hvala Bogu nemam dečka, tako da sam slobodna poput pticenut.... Ne znam što da više kažem, pa ćete me zato upoznati kroz ovaj blog...kisssss


Click here to get more cartoon dolls like this!

sljikice





Cool Bolidi....

Lambourgini Gallardo Spyder


Aston Martin Vantage


Porsche Carerra GT


Ferarri


Dodge Viper

Zmajić

blog Layouts

blog Layouts



Image hosting

Image hosting



A bilo vas je.....
Counter
Get a Counter


Cursors