Jagodica_Bobica

petak, 08.09.2006.

Hello...

Samo da se nabrzinu javim...na moru mi je bilo super, u školi je super...cijelo vrijeme se zajebavamo i tak...više mi se neda pisat postove...ali budem se natjerala! zujo Uglavnom sada mi je nadimak jagodica bobica...zašto?evo idem ja sa frendicom po zagrebu i uđemo u dućan, ona se zaustavi i veli gle ovaj grudnjak na jagodicu bobicu...Ja sam si ga odmah kupila jer mi je baš fora...i sada me svi tako zovu...Pozzzlud

08.09.2006. u 16:29 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O meni


Hy! Ja sam Sylvia. Živim u Jaski, idem u 3.r. gimnazije. Imam 17 godina. Po horoskopu sam ovan, što znači da sam jako jakooo tvrdoglava naughty.Nadimak mi je Jagodica Bobica. Bavim se streljaštvom, idem u teretanu, i učlanjena sam u DVD Jastrebarsko. Volim adrenalin, brzinu i dobre aute. Hvala Bogu nemam dečka, tako da sam slobodna poput pticenut.... Ne znam što da više kažem, pa ćete me zato upoznati kroz ovaj blog...kisssss


Click here to get more cartoon dolls like this!

sljikice





Cool Bolidi....

Lambourgini Gallardo Spyder


Aston Martin Vantage


Porsche Carerra GT


Ferarri


Dodge Viper

Zmajić

blog Layouts

blog Layouts



Image hosting

Image hosting



A bilo vas je.....
Counter
Get a Counter


Cursors