Jagodica_Bobica

ponedjeljak, 12.06.2006.

Hy ljudi!

Današnji dan mi je bio tako-tako! Zaključila mi je 3 iz latinskog thumbup, i više nemamo latinski hvala Bogu! Ovo je bila zadnja godina. Sutra trebam odgovarati kemiju, uglavnom zadnji test je pozitivan samo još redokse trebam ispraviti. Brijem da će pola razreda ići na popravni jer su opet neki dobili 1 no. Psihologiju odgovaram za 5...nadam se da ću ispraviti te redokse iz kemije, a u srijedu cijeli razred ide lumpati u vikendicu od cure iz razreda naughty. Ovaj tjedan mi dolaze dvije sestrične i bratić iz Amerike jer je svadba od drugog bratića. Jedva čekam, fakat bu zakon. Kupila sam si crvenu haljinu koju ću nositi. Sad bi trebala učiti, al mi se stvarno neda. Moram se nekak prisiliti...U 20:00 idem u teretanu.Više mi je glupo tamo ići jer je očito da dolazim samo zbog jednog dečka, s kojim imam nešto ali to nešto je zapravo ništa...Neko glupo nalaženje svake prijestupne godine...Joj DEČKi su ponekad takvo smeće lud. Držite mi fige...bye!!!



baci to iz ruke

12.06.2006. u 18:41 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O meni


Hy! Ja sam Sylvia. Živim u Jaski, idem u 3.r. gimnazije. Imam 17 godina. Po horoskopu sam ovan, što znači da sam jako jakooo tvrdoglava naughty.Nadimak mi je Jagodica Bobica. Bavim se streljaštvom, idem u teretanu, i učlanjena sam u DVD Jastrebarsko. Volim adrenalin, brzinu i dobre aute. Hvala Bogu nemam dečka, tako da sam slobodna poput pticenut.... Ne znam što da više kažem, pa ćete me zato upoznati kroz ovaj blog...kisssss


Click here to get more cartoon dolls like this!

sljikice





Cool Bolidi....

Lambourgini Gallardo Spyder


Aston Martin Vantage


Porsche Carerra GT


Ferarri


Dodge Viper

Zmajić

blog Layouts

blog Layouts



Image hosting

Image hosting



A bilo vas je.....
Counter
Get a Counter


Cursors