Jazz

02.06.2006., petak

sude mi, zato što svoje volim .....

E pa možete misliti kak je bilo na sudu:))

Čim je slavan tam došo nemre biti dobro, prvo ga je sudkinja zbunila kad je rekla da mora govoriti istinu ili če biti kazneno gonjen i šta ti ja sve znam, do 5 god zatvora i tak. Onda se malo usral, ali koliko toliko uspjel se sabrat i govoril sve "kak je bilo". e onda se usral na jednom dijelu nemrem to sad sve napisat jel bi bio post jedno 5 stranica. Ali izvuko se i iz toga, u zapisniku je da se on ne sječa toćno da je prošlo več jako dugo i tak nešt.

a ja kad se on počel zavlačit u ono što nije trebal opče počinjat ja sam se skoro za glavu uhvatil, ali veli on da me čul kak sam počel hiperventilirat..

a mislim da je i sudkinja skužil da nešt malo muljamo :)) ali upjeli smo se izvuči na kraju, i još samo jednom moramo doći tam ja i buraz i onda je gotovo...

to je vrhunac ovog tjedna bio, a i jeste me gladali u nedjelju na tv-u ?? čaks enisam srušil bilo je blizu ali zdržal sam...

sad sam malo na feru ispiti su mi gotovi, počinje zadnji ciklus tek za 3 tjedna, jedino sutra imam 3 vojna ispita. ali i to čemo nekak preživjet, valjda :)).

e da i svirali smo u srijedu, biti če to dobro kad čemo se moći par puta a redom da se uštimamo i uvježbamo...

e da i DMR javi mi ak očeš još koje pjesme da skinem...

Kupujem si i bicikl, dobil sam od staraca nofce ali moram još dodat malo svojih, tak da če bas malo pričekat, ali doči če i na njega red...


pozdrav svima i čujemo se još...
- 12:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729