Jazz

21.06.2005., utorak

A u k... sa svim više.....

DAn mi je baš počel dobro, ne baš onak planirano, stara me zbudila u pol 9 i moral sam zvat zagreb za još neke testove u svezi onog za vojsku i tak, a linija je bil azuzeta do 10 i 15 i onda sam se sve dogovoril s čovekom za 28.6 i onda več poklopim telefon i sve i onda me pukne da imam dodjelu svjedođbi taj dan.. A u k... ponovo sam gfa zaval 20min i onda tam uspel sam promjenit na 29.6.. Moram kod psihijatra u ZG :)))
I onda sam išo po baku kasnije oko 12 kad je misa završila, a onda sam išo još malo z damirom se zdivljat s autima, baš mi je ručna danas radila savršeno, a to su vidli i ovi u auto školi, ko god je vozil :)))
i onda sam išo za njim do križa on je išo polagat maturu iz engleskog, a ja sam mu se išo smijat i tak malo zajebavat...
došli smo doma oko 5, več i onda sam još malo komp pogledal i tak do negdje pol 9 kad smo išli na košarku ja, salven i damir....
Tu je sve otišlo u k....
Prvo je slaven trebal neš odnest mami na mosalvac čim smo ga pobrali, al smo usput sreli žižu i malo sam stal da popričamo, šta ja znam nekih 1-2 min imala nam je nešt reč, a on odma izađe iz auta i ide on pješke, tu je sve počelo, onda je damir skroz puko....
A onda i saša dojde s autom trebal se nač sa žižom a onda je sjedila kod mene u autu i čekala njega i on prođe u autu kraj mene ni bok ni ništa i videl nju kak sjedi i priča s nama i ode on dalje nejebe on ništa... i onda se negdje sparkal i zove o nju jel ide ona van s njim ili ne... PA šta se to događa s njima, sve ide u kurac...
Moram odma ovo svima reč: AK SE IKAD JA PRETVORIM U NEŠT TAKVO NEK MI ODAM PUCAJU U GLAVU!!!!!!!!!!
i onda smo otišli na koš i pričal sam sa slaveno i puko sam skroz, samo sam zašutil i nisam više pričal s njim.. I onda kad sam ga odvezo doma, ja i damir smo još išli krug pješke napravit, to mi je stvarno trebalo... Tolko nisam bil nikad ljut u životu ko danas, sve me želudac bolil kolko sam bio ljut, baš mi je digo tlak, uuuu, dobro da se nije našo neki zajebant danas nama na putu, jer sam imo nula tolerancije za ikakve zajebancije i tak, mislim da bi se išo odma tuč da je neko nas počel zajebavat.... i onda sam se malo smiril u razgovoru sa damirom/(psihić u slobodno vrijeme)...
I sad sam doma htio sam popit pivu koju čuvam baš za posebne priliko ko ova danas, al je isteko rok trajanja tak da je skroz gorka tak da sad utapam svoj bjes u sladoledu :))) i još se idem malo ispucat na svoj streč master i idem u krpe..

BOk i hvala vam šta slušate moje jade.........
- 23:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729