FriEnDsHiP =) YeP/NoPe

dizajn by: Mu$!c=)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Jazzov svijet

Moji naj blogovi =)

- azil, tamo zivi punoooooo mojih prijatelja koji cekaju samo VAS da ih spasite =)
- prijatelji zivotinja....budite i vi prijatelji tim divnim stvorenjima =)
- moja sestra Tea, njena prijateljica Lela i moj prijatelj Spooky
- tea i njena prijateljica ines =)

Free Website Counters
Free Website Counters

ponedjeljak, 25.02.2008.

Na kauču

Malo sam se izvalio na kauč i uvukao pod deku. Valjda se neće naljutiti na mene. belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentiraj (56) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.