"Boja mojih vena"

ponedjeljak, 12.02.2007.

Kakva subota, NEDJELJA za feštu!

Jučer dodjem u ˝TIN˝ i dolje bili Roga i Kaja, pa je Kaja otišla i ostal sam sam s Dejanom. I tak mi idemo doma i kod knjižare smo se malo razgovarali i zezali se, uglavnom razgovarali smo se kojih 20 min. i idemo doma, samo kaj smo se pozdravili zvoni mi mobitel, zval me je jedan prijatelj Mucak da di sam, ja velim da baš idem doma i dođe do mene da idemo u Lampaše, a već je bilo9 sati nevečer negdje. I kaj sad, nisam još tam bil, a čul sam da ima puuno zgodnih cura pa... Rekel sam mami da idem na rodjendan inaće me ne bi pustila jer sam u jutro trebal imati praksu. I došli mi tam, a tam ludnica, sve puno. Meni su sline do poda curjele kakvih je bilo plavuša i drugih koka. Ja sam počel piti Stellu i tak sam se napil pa da nisam ni jednu upoznal, joooj! Dobro,ima još nedjelja... Uglavnom, bil sam ja i još 3 frenda, cijelo vrijeme zajebancija. Već su bila 3 sata ujutro i mi krenuli doma. Cijeli sam put do doma spaval jer od petka se nisam odmoril niš. Došel ja u 4 sata doma, jedva sam ključanicu pogodil, sva sreća kaj imam sobu na katu pa me moji nisu čuli, he, he. Odmah sam zaspal i meni u pola 9 zvoni mobitel i zove me tata da idem na praksu, jooj, sve samo ne to! Al kaj sad moral sam ići. Ja sam još dobro, kaj bi rekel Mucak, moj radnik, on je došel u 7 radit, a isto si je malo popil. Jedva sam gledal u radioni kak mi se je spavalo... Al mi nije žao jer je tak bilo zakon, s tim sam si odmah popravil subotu!mah

12.02.2007. u 23:47 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Baš je super kad si muško i voliš NOGOMET!

Zovem se Jasmin Petriško.Frendovi me zovu Jazo, pa mi je to i nadimak!
Živim u Donjoj Stubici, imam 17 godina. Rođen sam 01.09.1989. god. i po horoskopu sam Djevica, ali po horoskopu! smijeh
Idem u srednju školu Oroslavje u 3.
I to bi bilo to o meni, valjda...!




Free Web Site Counter


Linkovi

Blog.hr
pebble
Jasna
Mirtek
Kaja
Tin Š.

Image Hosted by ImageShack.us

blog Layouts



image hosting




Ja malo čelav

Image Hosted by ImageShack.us

Ich
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







blog




Ovo smo ja i moj naj, naj frend na sljemenu (Snow Quen Trophy)

Image Hosted by ImageShack.us



Što volim

Ovako, volim sve što vole mladi, volim slušat glazbu, volim mamu i tatu i dva brata!
Što još? Da, volim djevojke, ako me se pita, plavuše...thumbup
Volim si malo popiti kao i svatko!party
Volim školu ali ne volim se učiti, za to postoje šalabahteri, he, he!
Al ne VOLIM kad mi niko neće ostavljati komentare!