"Boja mojih vena"

ponedjeljak, 07.08.2006.

BOJA MOJIH VENA...

Pozdrav ljudovi! Evo me opet. Nisam veĆ dosta dugo pisao postove, a sad je prilika, i to kakva! Znate da sutra igra Dinamo- Arsenal? E pa sad znate. Probal sam nabaviti karte, ali nikako da dođem do njih, j......! Ma nema veze, išli budemo u Don Corleone, pa odmah i napijemo, kaj ne? Jooj, jedva se čekam, već sam si sve pripremil za obući, he!
Ništa, evo za kraj jednu meni od najboljih pjesama, mislim najbolju:

Image Hosted by ImageShack.us

O, BOŽE, FALA TI
KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI
BILI DA STE PURGERI

LIJEM KRV, A SUZA NEMA
TI SI BOJA MOJIH VENA
NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
TO JA VOLIM DINAMO

Još od malih nogu
Zna se ime kluba
Što se voli od djetinjstva
Baš kako prva ljubav
Osvojit ćemo mi
Sve naslove prvaka
Jer dinamo je uvijek bio
Ponos svih Hrvata
Kad ni`ko nije htio,
Svi smo rekli- moj si-
Stoje iza tebe Zapresički boysi
Plemenitog roda
Kaj branit ćemo svoje
Jer u žilama nam teče
krv plave boje

Svi su puno pričali,
A nisu ništa radili
Ovo je za dečke
Što Hrvatsku su branili
Kad ime su zabranili
Postali smo jači
Vole tebe dinamo
Tvoji navijači

(refren)

hvala Bogu kaj imamo
svet ime dinamo
nema boljeg…
baci loptu da se igramo
vole svi taj klub
kad gube il` zabijamo
nema veze
pa mi za njega navijamo

znaj da te vole svi
dinamo šampione
svaki put kad igraš
puniš stadione
palimo te baklje
i dižemo sve šalove
i kada nebo gori
znam da zabijaš te golove

samo tako naprijed
do kraja
nema predaje
u ligu prvaka
da podignemo tenzije
da nam dođu gosti
predugo si ih čekao
dobrodošli…u plavi pakao

(refren)

yeah OK, OK, pazi ovo…
to možda ne budeš
pročital u knjigama
to buraz možda nebuš
gledao u kinima
al vjeruj mi gad
ponos grada mog
čuješ na tribinama
zna i dragi Bog
da nema kluba od dinama

ako nisam na tekmi
ziher gledam na telki
jer volim ovaj klub
kaj god ljudi rekli
zna se kad si lud
onda kad je derbi
na lijevoj strani grb
sa bojom neba na sebi

svi kaj nas gledaju
k`o na divljake
ne`k bježe
kad se skupe naše šake
(beži, ne…)
dinamo volim,
to nije nikaj novo
i svima kaj nas mrze
poručujemo ovo:


O, BOŽE, FALA TI
KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI
BILI DA STE PURGERI

LIJEM KRV, A SUZA NEMA
TI SI BOJA MOJIH VENA
NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
TO JA VOLIM DINAMO

JA VOLIM DINAMO,
SAMO DINAMO
ŽIVOTA MOG JE SREĆA SVA
I LJUBAV NAJVEĆA!!!

07.08.2006. u 12:09 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Baš je super kad si muško i voliš NOGOMET!

Zovem se Jasmin Petriško.Frendovi me zovu Jazo, pa mi je to i nadimak!
Živim u Donjoj Stubici, imam 17 godina. Rođen sam 01.09.1989. god. i po horoskopu sam Djevica, ali po horoskopu! smijeh
Idem u srednju školu Oroslavje u 3.
I to bi bilo to o meni, valjda...!




Free Web Site Counter


Linkovi

Blog.hr
pebble
Jasna
Mirtek
Kaja
Tin Š.

Image Hosted by ImageShack.us

blog Layouts



image hosting




Ja malo čelav

Image Hosted by ImageShack.us

Ich
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







blog




Ovo smo ja i moj naj, naj frend na sljemenu (Snow Quen Trophy)

Image Hosted by ImageShack.us



Što volim

Ovako, volim sve što vole mladi, volim slušat glazbu, volim mamu i tatu i dva brata!
Što još? Da, volim djevojke, ako me se pita, plavuše...thumbup
Volim si malo popiti kao i svatko!party
Volim školu ali ne volim se učiti, za to postoje šalabahteri, he, he!
Al ne VOLIM kad mi niko neće ostavljati komentare!