"Boja mojih vena"

petak, 23.06.2006.

OPET KRAJ U PRVOM KRUGU!

Počelo je kao iz bajke - sjajnim slobodnjakom Srne u 2. minuti smo poveli.smijeh
Australci su izjednačili iz penala nakon ruke Tomasa. Niko Kovač je uz pomoć Kalca vratio prednost, ali Kewell je uništio san.
Počelo je kao iz bajke.
Igrala se druga minuta, Viduka je faulirao Niku Kovača, a Srna se sjajnim projektilom s 25 metara iskupio za promašeni penal protiv Japana. No, bilo je to praktički sve dobro što je Hrvatska napravila u prvih 45 minuta.

Image Hosted by ImageShack.us
Vidite i sami kako je bio sretan zbog tog gola u 2. min., a mi smo bili još sretniji...
Veći dio prvog poluvremena igrala je samo Australija. Australija izjednačuje u 38. minuti, kada je Tomas nakon jednog centaršuta bespotrebno igrao rukom.
S bijele točke vrlo je siguran bio onaj Ceaig, ja mislim da se tak zove, nemojte me držati za riječ. Sudac kazneni je udarac za Australiju trebao dosuditi i u 7. minuti, kada je Šimunić prekršajem zaustavio Viduku.

Tek nakon primljenog gola Vatreni su malo živnuli. U 43. minuti Pršo je neometan pucao sa sedam-osam metara, ali je njegov udarac ljevicom prohujao kraj i preko gola. Ali neće i neće,jebem mu mater!
U nastavak je Hrvatska krenula čvršće i odlučnije.
U predvorje raja opet smo stigli u 56. minuti, kada je naše gore list, australski vratar Kalac,
kardinalno pogriješio nakon udarca Nike Kovača. No, Hrvati nisu naučili lekciju - i poslije drugog vodstva zabili su se u vlastiti šesnaesterac. Gol je visio u zraku.

U 75. Tomas je još jednom odbojkaški reagirao na jedan ubačaj u šesnaesterac, ali Poll to nije vidio. Hrvatska je u osmini finala bila do 79. minute, kada je izjednačio onaj peder Kewell. Centrirao je Bresciano, glavom prenio Viduka. I strijelac je bio u zaleđu, ali to glupi suci ne vidiju, i odamah ti zjebu rezultat.

U kaotičnoj završnici Vatreni su svim preostalim snagama krenuli u napad. Meč-loptu imao je na centarforsku poziciju premješteni Tudor u 87. minuti, ali je previše oklijevao. Utakmicu i SP smo završili s dva crvena - isključeni su Šimić i Šimunić. Pocrvenio je i Emerton... A MI ISPALI!headbang
Za dvije godine idemo na europsko pa bude bilo bolje!

Image Hosted by ImageShack.us
Niko Kovač je kraj dočekao okovan tugom kao i cijela Hrvataska

23.06.2006. u 14:35 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Baš je super kad si muško i voliš NOGOMET!

Zovem se Jasmin Petriško.Frendovi me zovu Jazo, pa mi je to i nadimak!
Živim u Donjoj Stubici, imam 17 godina. Rođen sam 01.09.1989. god. i po horoskopu sam Djevica, ali po horoskopu! smijeh
Idem u srednju školu Oroslavje u 3.
I to bi bilo to o meni, valjda...!




Free Web Site Counter


Linkovi

Blog.hr
pebble
Jasna
Mirtek
Kaja
Tin Š.

Image Hosted by ImageShack.us

blog Layouts



image hosting




Ja malo čelav

Image Hosted by ImageShack.us

Ich
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







blog




Ovo smo ja i moj naj, naj frend na sljemenu (Snow Quen Trophy)

Image Hosted by ImageShack.us



Što volim

Ovako, volim sve što vole mladi, volim slušat glazbu, volim mamu i tatu i dva brata!
Što još? Da, volim djevojke, ako me se pita, plavuše...thumbup
Volim si malo popiti kao i svatko!party
Volim školu ali ne volim se učiti, za to postoje šalabahteri, he, he!
Al ne VOLIM kad mi niko neće ostavljati komentare!