"Boja mojih vena"

četvrtak, 15.06.2006.

Kopati nos nije zdravo!

ETO TI BUDALE...

Image Hosted by ImageShack.us

Želeći svima pokazati svoju novu Armanijevu trenirku, ubrzao je korak. No, to nikako nije smio učiniti jer je kopao nos. Pa se popiknuo i završio u bolnici. Iskopao si je oko.

U odjel za hitni prijem pacijenata bolnice Koševo u Sarajevu u utorak je u 15 sati dovezen M.K. (23) iz Sjenice. Liječnici su mu dijagnosticirali teške ozljede.

Naime, nesretnik je trčeći kopao nos, spotaknuo se, pao i iskopao si oko.
Nakon ukazane pomoći, pušten je na kućno liječenje.

Njegovo objašnjenje tog nemilog događaja je nadasve bizarno, kao uostalom i sam događaj.

"Vidio sam slobodno mjesto u parku u Strossmayerovoj ulici, te sam potrčao. Htio sam sjesti kako bi ljudi vidjeli moju novu Armanijevu trenirku. Trčeći sam kop'o nos, pa sam se poskliznuo u novim cipelama Gianfranco Ferre i pao. Pri padu se nisam baš najbolje snašao i izbio sam si oko. Sad sam osuđen nositi Bossove naočale po cijeli dan", kazao je i dodao da mu je najteže palo to što su mu se svi u parku smijali.

ZATO NIKAD NEMOJTE KOPATI NOS DOK NISTE SIGURNI DA TO MOŽETE UČINITI SA SIGURNOŠČU... he, he! Ovaj bedak vam je pravi primjer!

15.06.2006. u 23:47 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Baš je super kad si muško i voliš NOGOMET!

Zovem se Jasmin Petriško.Frendovi me zovu Jazo, pa mi je to i nadimak!
Živim u Donjoj Stubici, imam 17 godina. Rođen sam 01.09.1989. god. i po horoskopu sam Djevica, ali po horoskopu! smijeh
Idem u srednju školu Oroslavje u 3.
I to bi bilo to o meni, valjda...!




Free Web Site Counter


Linkovi

Blog.hr
pebble
Jasna
Mirtek
Kaja
Tin Š.

Image Hosted by ImageShack.us

blog Layouts



image hosting




Ja malo čelav

Image Hosted by ImageShack.us

Ich
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







blog




Ovo smo ja i moj naj, naj frend na sljemenu (Snow Quen Trophy)

Image Hosted by ImageShack.us



Što volim

Ovako, volim sve što vole mladi, volim slušat glazbu, volim mamu i tatu i dva brata!
Što još? Da, volim djevojke, ako me se pita, plavuše...thumbup
Volim si malo popiti kao i svatko!party
Volim školu ali ne volim se učiti, za to postoje šalabahteri, he, he!
Al ne VOLIM kad mi niko neće ostavljati komentare!