< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

prije su klošari bolje živjeli...

...ewo neš o svakoj... pjeva

imena:
-josipa i marija fino
a ona koja koristimo: ...
-jopa (besna) i kita (mare)
živimo u istom mjestu...
-vukojebina ili nuštar...
idemo u -8a...svi za svoj razred kazu najbolji...
al mi kazemo-najgori, najgluplji, sve sami štreberi bez muda...ETO...
slusamo
-cajke, (sve manje) hladno pivo, thompsona,
hip-hop (frenkie, kandija...)

...VOLIMO...
-malte-ne iste stvari...
..nogomet, spavat, jest, glazbu,
samo mare još voli... cibaliu ultrase vinkovce... (:
a jopa...citate, crnu boju... (:

...HATEE...grr...
-školu sve uz nju, naš razred, laž, dvoličnost,
umišljene ljude bez svog života, snjeg...
-mare još mrzi: bolest, kišu, ona glupava slova č,ć,ž,š,đ
rijecenicu, nemogu, ne, MOŽDA, zašto...
-jopa još uz to mrzi: xxl-y-w osobe, psovati,lagati,drogu(iako to sve radi)

...LOWE...
-hmm...sve sto se treba znat, zna se cerek
(a nis se nezna)

owo je joopa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

owo je mare...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a owo smo nas dvje zajedno (al na rano jutro, i jos prije godinu dana)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...neki blogovi...

...naši "normalni" blogovi...

mare
besna

...neko poznat...

roža i mery
buda
periška
duuda...
maršić
barbara
kova
periša
buda,mare,jopa
hm..idioti ispred skole...

dovoljno za pocetak...

...Nuštar city...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 24.01.2008.

Laku noc pameti idi na spavanje, zvat cu te ako mi treba spasavanje, ugasi kocnice jer on je poseban s nogu me obara taj crni ljepotan....

..yo...eo da ja napokon napisem post na ovom blogu...pocela sam pisat neki dan..kad ono uklonjeno...ja ne znam sta da vise radim..pa ajd idem vratit...uuuu puno se toga nadogadalo od proslog posta...hehe...nis zanimljivo al ajd...


...bio velicev rodendan..ja i kita smo dosle na ideju da mu odemo u grad kupit poklon..i isle smo u petak 23. ...nas na cudo bozje nastavnica iz vjeronauka pustila (sam nas dvje) kao da stignemo na bus.thumbup...kita je ponjela kartu....pa smo se prosvercale.....hehe..smokin..kad smo dosle u grad pravac sendvic klub....nakon toga samo bile jedine budale koje su jele sladoled (snjeguljica) na ulici...kupile smo mu onaj paket bom chicka wahwah paket...dobijes one keksi lisice...odma smo ih isprobali...na toboganu na banji...putem sam samo govorila: ko je mene tero na ovo...

u nedjelju 25. smo bile kod bude na kirbaju....bilo nam super....isli smo kod roze...s vrata sam odma krenila na bombone...kad je donjela pecenku sama mast i kost.nono..na kraju smo zavrsile kod bude....na hrenovkama....

mjesec dana nakon toga...skola je NAPOKON zavrsila..party..proso je i Bozic...isli smo na loke..u grad...al ovaj put bez svercanja...bilo nam je odlicno...27. 12 ...bilo je predobro....meni pogotovo.naughty..hehe..naughty.znalo je bit malo i dosadno..al rijetko....tamo me kita upoznala sa svojim braticem andricem....ja sam umirala od smjeha s njim.rofl..osnovao je zakladu DAJMO DA TIPKAJU...zaklada besne...pa nam je reko da ima rak picke...smijem se jos uvjek kad se sjetim...al operiro je...sve je uredu...thumbupsmijeh

nazalost...loke su prosle....kme kme...pocela fakin skola...prvi dan je bio simpatican....pod odmorom poslje 5. sata...ali ne....u petak kita i ja samo upisane...jer sam se ja smijala...al je nastavnica i nju upisala....onda kita dode nastavnici: talk to d hend..rofl..i ova njoj komad upise...a ja umirem...svi se okrenili prema nama...ona: nisam ja nista nastavnice...ja: valjam se po podu od smjeha..et..to vam je ajmo rec cjeli pregled dogadaja u ovih par mjeseci...al sigurna sam da sam nes izostavila...al ae....

et...do sljedeceg posta....pozzz&puffa....wavekiss

bEsNa

(slike cu kasnije stavit)



eo ja nastavljam post jejeje, ugl vidim besna je izostavila fakin malu maturu,
jebo joj moj tata mamu (:
ugl, 2 dana nismo isli u skolu... dobili besplatno kolu i pizu,
besna aj nek si mi se ti najela (:
ugl, danas petak najboljee vjeronauk opet, pas joj mater nije mi komad ispravila, jooj...
i de jebem vam sunac komentari di su ajmoo,
malooooooo !!!!!!! isuste nedo, doro je :P
i tako mi vam idemo na natjecanje sad u petak ne pita kemiju
tooooooo, izvukla sam se,, danas mi je digla tlak , aaaa
bkt... stavila me u drugu klupu kao pricam aaaaaa
a nisam, stvarno nisam ... (: no0o...ehe
al neka natjecanje ipak, bit cemo 1 MDAAA....jo0j
hahahaha, de bit cemo zadnji iss... jo0s ako se ja uvatim smijat..
isss.. hah (:
aa dobro je to, ae... ja sad o0de

pa pa
i de ko0majte iss




| kOmEnTs. (12) | pRiNt. | * |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.