Blog je posvećen svim djevcima i djevicama i onima koji su se našli u priči...

dildos



O nama
Ja sam KIKI, a ja sam MATIJA
idemo u ETŠ Končar,u kojoj radimo gluposti,čupamo parket,smijemo se budalama,spavamo pod hrvatskim itd....

Družimo se jedan s drugim,a ostala ekipa je smanjena na minimum minimuma.
U tjednu izlazimo van iz kuće kad idemo u školu,a za vikend kad se idemo vozit,a navečer u Marittimo,Veneru,Lampaše, Saturn i k njemu na roštilj i salatu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Imamo cure,Matija ima svoju Mariju,a Kiki ima svoju Valentinu.....

Živimo svoj život sa svakodnevnim akcijama....
Pridržavamo se i nekih malih nama važnih životnih pravila....redom....

1.Vjera
2.Obitelj
4.MOTOR
5.Cura(Meni moja,Njemu njegova)
6.Index
7.Sve ostalo

Ako treba MI ćemo prvi Reći


Sad idi, briga me
Nocas mi ne nudi nista
ni tvoje usne slatke ko med
odnesi svoje stvari
i svoj obraz pregazen

U meni vise niceg nema
nikom se ne radujem
i kad sat otkuca ponoc
novi zivot pocinjem

Al' ne dam ti vise ni tren da me povrijedis
dosta si ljubav gazio
i divno je vidjeti kako sad odlazis
s tobom je sve prokleto
Ref.
Sad idi, briga me, ne kuni oci te
jer one nikada nisu te varale
Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica
al' priznam, kriva sam sto sam te voljela

Makni s lica taj svoj osmijeh
on me bolno podsjeca
da su samo budale vjerne
i zavrsavaju ko ja

I ne spominji mi proslost
ni sto je bilo do sad
nakon svega oprost trazis
ko sebicni gad



< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Sve o događanjima u okolici i široj prikolici...






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost






JA:Jel čuješ pucketanje????
ON:Nee!!!
JA:Puca mi kurac!!!!!


JA i ON:HEHEHEHE!!!!!




PJESMA SAMO ZA
NAS DVOJICU

Dok te lake noge nose
I dok imas dobar cug
Dizi se, nisi jos na umoru.

Sad te ljube, sad te stuju
Sad te mrze, sad te psuju
Karavane prolaze, a psi i dalje laju.

Hajde, prijatelji moji
Pijanice, lole, dangube
Nek' se pjesma sirom ori
Danas smo tu, a sutra tko zna...
... tko zna gdje.

Brzo prode prva ljubav
Tko ce znati gdje su sad
Ona dva oka garava.

Dug je put jos pred tobom
Zivot tek na tebe ceka
Tek su ti dva'est i tri ljeta.

utorak, 13.05.2008.

Jel vam falimo?????

Ne rade nam kompovi ali zato mislimo na vas...pozz,bok!!!!!!!!



| Just Say SomeThiNg (31) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.