petak, 09.01.2009.

Don't let me get me ( Pink ) ...

Neki dan jako me derao PMS pa sam zato pizdila jer mi je dojadilo biti cura kojoj se svaki put smiju kada prođe pokraj nekoga. No onda sam MTV-u čula onu Don't let me get me. Na početku karijere mnogo ljudi nije voljelo Pink jer nije bila još jedna ''obična'' pop zvijezda. Kratka ružičasta kosa, bez oblina ali s prelijepim glasom i njezinim smislom za humor, Pink nije baš bila omiljena. Ali nju nije bilo briga za tuđa mišljenja i nastavila je svojim putem. I pogledajte ju sad! Prodala je više od 23 milijuna cd-ova, osvojila mnoge nagrade i postala MEGApopularna. U pjesmi Don't let me get me objašnjava da nije bitna ljepota već ono što imaš unutra i da nikad ali baš NIKAD ne slušaš druge preko svoje volje. Wow... Ako je ona to mogla postići onda valjda mogu i ja. Hm... Ne. Ne mogu ja to. Vjerojatno ću već sutra mariti za tuđa mišljenja. Ali ono što NIKADA neću biti jest stupid girl. LOL! Pusa svima. Sretna Nova...

P.S. Sorry na ovako krakom postu ali žurim!


20:02 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.