ponedjeljak, 22.12.2008.

My Immortal ( Evanescence )...

Napokon praznici! Ne možete zamisliti KOLIKO sam ih dugo čekala. Hvala bogu i dočekala sam ih. Kao prvo želim zahvaliti svojoj seki, Nini i Emi zbog prošle subote. Hvala vam. Fkt mi je trebalo malo zajebancije, krađe Dorine s ledenim punjenjem i sl. Hvala još jednom! Želim zahvaliti još i hmmm... Svim onim ljudima koji su se oduševili mojoj drhtavoj svirci prošli petak. Zapravo, nije tako lijepo ispalo kako sam se nadala. Imala sam UŽASNU temu. Ne znam zkj jer je fkt lagano za odsvirati, a u proteklih godinu dana odsvirala sam MILIJUN puta. Stvar je u tome što sam prvi put svirala pred ljudima koji svi očekivaju da sviram fenomenalno s obzirom na to da se stalno izmotavam s tom glazbenom. Neznam kako sam ispala, samo se nadam da mi neće uzeti za zlo. Zahvaljujem samoj sebi što nisam dobila slom živaca do kraja polugodišta. Svaka čast. Probaj tako i slijedeću godinu. U zadnje vrijeme osjećam se tako staro. Imam svoju osobnu, imam svoju karticu (Da, da! Imam karticu! Hahahahahaha...Sad mogu kupiti bilo šta bilo gdje!!), a kad me sestrična pitala jel mogu napraviti zvijezdu ja sam pokunjeno rekla da ne mogu! Znam da zvuči smiješno ali mene je strah tog odrastanja. Ja bih htjela zauvijek ostati dijete. Mene brine sva ta samostalnost, plaćanje računa, brige (nevezano uz dečke), i sl. Kako ću ja sve to uspjeti??? Sigurna sam da ću u prvih mjesec dana samostalnosti završiti na ulici bez prebijene. UŽAS!!! Mrzim to što starim! Ja zauvijek želim imati 16 godina... Ali zasad ću prestati brinuti o tome. Sad ću se posvetiti debljanju i svom društvenom životu! Weeeeeee... Fkt volim Božić! sretan Pusa svima! Vvp!

P.S. Svi me u zadnje vrijeme začuđeno pitaju zašto za naslove posta pišem naslove pjesama. Pa zapravo nemam pojma. Tu pjesmu trenutno slušam kada pišem post pa eto... Hahahahahaha... Jedna od mojih milijun čudnih navika.


21:10 | Komentari 15 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.